Og så tror jeg at jeg ville lave farven på knappen om til en god grøn farve :-) /Jan |
Så er der indberettet for juni her i affiliate DM 2013-14 stykker ;-)
Jeg kan se der jeg har en del beløb der afventer godkendelse???
Debat
Og så tror jeg at jeg ville lave farven på knappen om til en god grøn farve :-) /Jan |
|
Så er der indberettet for juni her i affiliate DM 2013-14 stykker ;-) Jeg kan se der jeg har en del beløb der afventer godkendelse??? |
|
Så fik jeg lagt tallene sammen fra Juni måned... Partnerads : 10.149,44 kr Tradedoubler: 526,24 kr I alt - 10.675,68 kr |
Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk
|
Fremtiden for onlinemagasiner er ikke så god, efter at bladkiosken har valgt at lukke deres program ned på Partner Ads. :( |
|
Er det kun Jonas der skriver sine tal herinde eller er der ikke andre der er interesseret i at løfte sløret for deres indtjening :) |
|
Hejsa Jeg vil gerne være lidt åben omkring mine tal du kan gange Jonas tal med 4 til 6 så har du mine tal hver mdr og det eks moms . Også har det kørt siden 1/1 -2014 og til d.d. Men jeg kører det nok også i en mere professionel form og det er på alle type kampanger. Jeg håber det var åbenhed nok . |
|
Hejsa Jeg har prøvet at indberette tal for juli måned, men kan ikke vælge måned i indberetningen ? Kan nogen hjælpe ? De bedste hilsner Jan Bachmann [Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler] |
Vi vil da gerne se hvad sider du tjener så mange penge på. og vi vil rigtig gerne høre mere om hvordan du kører det mere professionelt, Jonas resultat er et rigtigt flot resultat. Og jeg glæder mig til at se hvad hans resultat er for Juli måned. |
|
Mangler sgu nok lige lidt... Mine tal er Partner-ads 4104,14 kr Tradedoubler : 1075,68 5179,82 i alt |
Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk
|
Så tror jeg, der kan indberettes |