|
Rigtig lækre tal Jonas, hvis jeg bare havde en brøkdel af den indtjening ville jeg være glad :) ... Lidt tal fra Kameravalg.dk: ~ 2700 besøg det sidste måned ~ Omkring 30% vender tilbage ~ 63.000+ udgivne ord ~ Nyt design + logo Nærmer mig stille og roligt de 100 besøg pr/dag rimelig fast, dog følger indtjeningen slet ikke med. Satser på i weekenden at få sat nogle "Bestil her" knapper og lign ind, kontra bare mine tekst links. Fik et link ind på et større udenlansk site igår, hvilket gav en hel del besøg og typisk gik Unoeuro ned det meste af aftenen. Ikke at det havde betydet meget rent indtjenings vis, men sku lidt træls at vide at mange besøgende bare møder en side der er nede, første gang de ser navnet. Tidsmæssigt tager det lille hobby projekt sku en del tid efterhånden, og ellers er et af mine store problemer stadig steder at linke til. Fx sites fra USA kan straks efter lancering linke til preorder og den slags hvilket jeg overhoved ikke kan, så det arbejder jeg stadig på, eftersom at det begrænser en del. |
@Henrik - Du kan altid prøve, at kontakte fotohandlere, og sige du har x antal relevante besøgende, om de er interesseret i et samarbejde.
Hvad angår det med at linke til pre-order, så har jeg løst det ved bare at oprette produkterne (mine produkter ligger som en shop), og så bare lade være med at have nogle forhandlere tilknyttet endnu, og skrive tydeligt i teksten at forhandleren kommer. Det betyder altså, at siden bliver indexeret med det samme, selv om produktet ikke er i landet endnu...
Bliv gratis medlem