Affiliate DM 2013 - Først til 50.000 kroner med affiliate marketing og Adsense
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
J. Løhde
Skrevet
19-02-2014 kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg er personligt én af dem, som ikke har været ret god til at indrapportere og opdatere i de sidste par måneder.
Det skyldes dog afgangseksamen fra min uddannelse. Endvidere er jeg i gang med at starte et nyt design projekt op, som tager alt min tid lige nu.
Men derfor vil jeg selvfølgelig gerne stadig være med i Affiliate DM. Så for mit vedkommende skal jeg nok få hanket op i mig selv!
Jeg har desværre ikke lige nogle forslag til, hvordan vi får banket gang i debatten herinde igen.
- J.Løhde
Svar
Tilmeldt 19. May 08
Er der nogle herinde som har gode råd til hvordan mine købs links måske kan forbedres ?
Pt ser de ud som overstående billed, altså fed skrift + cirkel indrykning, men kan det gøres bedre ?
Bruger primært Dustinhome.dk at linke til, primært pga de har de nye varer hurtigt, fornuftige priser, kæmpe udvalg samt en anerkendt forhandler.
Vil det være bedre nogle gange og bruge fx at linke til pricerunner og kunne skrive "Find billigeste" istedet for ?
Svar
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
FBT
Skrevet
23-02-2014 kl. 22:52
Svar
Jeg kan anbefale at bruge pluginnet "Related Posts via Taxonomies"
Svar
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
FBT
Skrevet
23-02-2014 kl. 22:53
Svar
Eller undskyld, tror jeg har misforstået dit ønske ;) Hvad med at lave det som knapper istedet? Så kunne du jo bruge max buttons.
Svar
Tilmeldt 19. May 08
Eller undskyld, tror jeg har misforstået dit ønske ;) Hvad med at lave det som knapper istedet? Så kunne du jo bruge max buttons.
Intet at undskylde for - Prøver lige kigge på det max buttons, for har overvejet om det vil se bedre ud, så det kan jeg lege med her senere i ugen, takker.
33.000 udgivne ord blev også rundet nu :)
Svar
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Jeg tror du kan vinde lidt på at skrive ind hvad prisen er.
Så skal du godt nok opdatere priserne selv, hvis ikke du får fat i et plugin som kan opdatere priserne for dig.
Svar
Tilmeldt 19. May 08
Har tænkt lige på det omkring med priserne, men lige pt syntes jeg et plugin der opdaterer bliver for dyrt kontra indtægt, og det manuelle arbejde vil blive pænt stort med at holde styr på alle priser.
Der er stadig ikke det store salg , men har fået produkter til test hvilket næsten har været et større mål.
- Gorilla tripod til hybrid/spejlrefleks kamera
- Fiskeøje / Vidvinkel objektiv til mobilen
- Vandtæt etui til kamera
Wuuhuuu :-)
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Jonas Olsen
Skrevet
01-03-2014 kl. 10:53
Svar
Endnu en måned gået - Her er mine tal for Dildo-priser.dk
Indtægt Partner-ads : 3.769,35
Indtægt Tradedoubler: 678,08
Udgift til Affiliateplug.in : 179
I alt for februar måned: 4.268,43
Svar
Tilmeldt 19. May 08
Henrik Kristensen
Skrevet
02-03-2014 kl. 21:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Wuuhuu, et enkelt salg der gav omkring ~190 kr tikkede ind her til aften, de må godt komme lidt oftere :-) ....
34.000 udgivne ord og et review der snart ligger klar så vi runder de 35k ord samt 1300+ besøg den sidste måned.
Svar