Har netop fået første salg på min side jeg deltager med i AffiliateDM. Det føles helt fantastisk!!! |
Du kunne gøre din menu lidt tydeligere, måske ville det hjælpe.
Har netop fået første salg på min side jeg deltager med i AffiliateDM. Det føles helt fantastisk!!! |
Du kunne gøre din menu lidt tydeligere, måske ville det hjælpe. |
Takker, jeg prøver lige at kigge lidt nærmere på det .... Opretter nok en seperat tråd under "Søgemaskineoptimering (SEO) hjælp & gode råd" så er det nok lidt nemmere at holde styr på + folk kan vurdere hvor meget jeg har forstået korrekt - For klart dette punkt jeg tror pt der holder mig meget tilbage. |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
Med hensyn til Sneakerworld, så vil jeg gerne tilføje, at jeg netop har lavet endnu et salg i dag :) Dejligt når det går fremad! |
Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk
Mange tak. Og super godt gået af dig endnu at få et salg i hus ;) |
Stort tillykke til jer begge. Jeg håber også snart der sker noget på www.Bedstemobil.dk |
Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser
Fedt det går i den rigtige retning! (: Er det fra det samme indlæg som de andre salg? |
Nej, det sidste salg kom fra et af mine nyeste indlæg :) |
Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk
Nå.. har ikke fået lavet noget den sidste uge, og kun et par små salg. Jeg tager revanche. I dag har jeg allerede skrevet 5k ord - og jeg fortsætter! :-D.. |
Jeg har været ude i et stykke tid, pga sygdom. Et dårligt håndled sætter en stopper for rimelig meget x( Men nu prøver jeg at få skrevet lidt alligevel, og håbe jeg kan få gang i det. På trods af, jeg næsten intet har lavet på siden, får den besøgende, og har enda lige haft mit første salg, på hele 15kr - I LIKE :P Godt arbejde til alle jer andre også, der er ved at få gang i det hele! |