Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2013 - Først til 50.000 kroner med affiliate marketing og Adsense

Side 38 ud af 76 (758 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Brugte lige et par timer forleden på at smække en ny forside sammen til 123tandlaege.dk - en forholdsvist simpel landingpage med info + nyhedsbrevsignup, indtil vi lancerer alle de nye fede funktioner vi har tænkt os :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

@Lars/Halfdan - Nogen idé om, hvornår deltagerbeskrivelserne bliver langt ind på affiliatedm.dk? :)

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Endelige fået Analytics til at virke, og der kigger da nogle lande forbi ...

Frankrig, Kina, Spanien, Norge, Australien, Canada, Kenya, Tyrkiet og USA .... Hvor mange steder kan der sidde Amino brugere ? Skype-BigSmile

Meget sjovt stykke værkstøj når man aldrig har brugt det, flest besøg fra København og så ellers Aalborg ...

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads Grønlund:

@Lars/Halfdan - Nogen idé om, hvornår deltagerbeskrivelserne bliver langt ind på affiliatedm.dk? :)

-Mads

Ser om jeg kan nå at kigge på det fredag eftermiddag, men kan ikke love noget :-)

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Utroligt der ikke er gået et salg igennem endnu.

Jeg har haft 630 besøgendewww.Bedstemobil.dk og er kommet op på ca. 15-20 besøgende pr. dag.

Hjemmesiden får pr. dag ca. 3-5 unikke besøgende fra søgemaskiner og siden er lidt over en måned gammel.

Burde der ikke være kommet nogle salg og har i nogen forslag til hvad jeg kan gøre anderledes ved siden for at forbedre mulighederne?

Dhb. Lasse

 

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:

Utroligt der ikke er gået et salg igennem endnu.

Jeg har haft 630 besøgende på www.Bedstemobil.dk og er kommet op på ca. 15-20 besøgende pr. dag.

Hjemmesiden får pr. dag ca. 3-5 unikke besøgende fra søgemaskiner og siden er lidt over en måned gammel.

Burde der ikke være kommet nogle salg og har i nogen forslag til hvad jeg kan gøre anderledes ved siden for at forbedre mulighederne?

Dhb. Lasse

 

For at være helt ærlig, så ved jeg ikke hvor jeg skal fokusere henne af på din side. Din store annonce med "Smadret iphone? Vi fixer den" giver ikke megen værdi, eftersom det ligner en header i stedet for en stor fed annonce. 

Du har en million forhindringer og elementer der fanger blikket, før brugeren egentlig får hvad han kom efter - reservedele til mobiler (er stadig i tvivl).

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Marcus Forsberg:

For at være helt ærlig, så ved jeg ikke hvor jeg skal fokusere henne af på din side. Din store annonce med "Smadret iphone? Vi fixer den" giver ikke megen værdi, eftersom det ligner en header i stedet for en stor fed annonce. 

Du har en million forhindringer og elementer der fanger blikket, før brugeren egentlig får hvad han kom efter - reservedele til mobiler (er stadig i tvivl).

Tak for din ærlige mening Marcus. Jeg har lavet et banner og sat ind i stedet for den affiliate reklame med "Smadret Iphone" - Derudover har jeg ændret på forsidens elementer og slettet nogen af dem. Nu må vi se om det hjælper lidt på konverteringen.

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Selvom jeg fokusere på Affiliate prøver jeg nok også at bygge en side op som jeg vil nyde at opdatere og arbejde for i lang tid efter denne konkurrence.Har lige prøvet at smide denne her nyhed op.

http://kameravalg.dk/kameravalg-dk-hvad-fremtiden-byder/#more-639

Men er meget i tvivl omkring hvad folk syntes om sådan noget ... Skal man bare tie stille med de ting der arbejdes på, eller tror i at det er meget fornuftigt at dele sådan ting med sine brugere ?

Hvis man ikke ser på 110% affiliate, virker sådan en nyhed / deling af info så dumt, eller fungere det oki ?

Mvh Henrik

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Korsør
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Kristensen:
Hvis man ikke ser på 110% affiliate, virker sådan en nyhed / deling af info så dumt, eller fungere det oki ?

Under alle omstændigheder vil dét jo bare skabe dig endnu mere indhold på dit site, hvilket altid er kanon. Og hvis du derudover motiverer dig selv endnu mere til oftere at tilføje indhold til siden, ved også at skrive indlæg, hvori du overhovedet ikke tænker i keywords- eller reklamebaner, så er det jo bare endnu federe.

Så gi' den da gas :).

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du have helt ret i Smile

Mit mål er at der som gennemsnit kommer 1-2 nyheder op dagligt så folk får lyst til at kigge på siden ret ofte. Tror/håber det vil være med til at skabe noget trafik, og så skidt med at det kun er halvdelen af dem der indeholder affiliate links.

Intet salg endnu, og pt en ~15.000 skrevne ord grundet manglende tid til siden, men håber det blir bedre ...

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 38 ud af 76 (758 indlæg)