Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2013 - Først til 50.000 kroner med affiliate marketing og Adsense

Side 36 ud af 76 (758 indlæg)
Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Han er ikke på affiliatedm.dk's deltagerliste, så det går jeg ikke ud fra :)

Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Preadly ApS Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det normalt, at Google kun crawler en lille del af ens site her i starten? Jeg havde indtil 30 min siden, kun fået crawled tre sider, nu har den så crawled 24. Har en helt del flere end det, skal jeg bare være tålmodig?

Dbh Oluf Nielsen.
Stolt Co-Founder af Preadly.
Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lass6957:
Han er ikke på affiliatedm.dk's deltagerliste, så det går jeg ikke ud fra :)

Nej, var nemlig det jeg så. Kunne være han gemte sig, man ved jo aldrig ;)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Oluf Nielsen:
Er det normalt, at Google kun crawler en lille del af ens site her i starten? Jeg havde indtil 30 min siden, kun fået crawled tre sider, nu har den så crawled 24. Har en helt del flere end det, skal jeg bare være tålmodig?

Google er os nogle dage om at crawle alle mine sider her i starten, hvor mine 'gamle' sider bliver crawlet med det samme. Uden at være helt sikker, så tror jeg at du bare skal være tålmodig. De burde blive crawlet hen ad vejen..

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Simonsen:
Prøv at tilmelde på http://affiliatedm.dk/tilmelding og se om de lader dig gå igennem. De er ret large mht. optagelse af sider, så mon ikke der er en chance :)

Jeg er nu ikke bekymret. Tilmeldingsgebyret er jo ikke overvældende :-)

Er egentligt bare glad for at konkurrencen fik mig til at tænke på varianter af mine domæner. Jeg synes jo jeg har nok i forvejen, men ThemePusher.dk havde jeg ikke tænkt på at få reservere, selvom jeg har interesse i den. Havde ikke faldet mig ind, at andre også fik den idé. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Preadly ApS Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altså underligt, min forside bliver crawlet igen og igen. Men mine undersider(posts) bliver ikke. Har submittet url, sitemaps og det hele.. Er det her normalt?

Dbh Oluf Nielsen.

Stolt Co-Founder af Preadly.
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Konkurrenter :D:D

Billigste-eCigaretter modtager gerne gæsteindlæg fra dig! Måske du har en ecigaret du vil anmelde, eller fortælle hvor meget den har gjort for dig i hverdagen.

Du får mulighed for:

300 ord - 1 Backlink

500 ord - 2 backlink

.. Og så 1 backlink pr 200 ord ekstra herfra :)

Kontakt mig hvis du vil have et gæsteindlæg retur på din side! God konkurrence!!

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sidder og leger lidt med hvordan jeg bedst sætter Affiliate links pænest ind, har trods alt aldrig prøvet det så ingen erfaring med hvad der fungere.

Fx denne her nyhed:

http://kameravalg.dk/sony-dsc-qx10-dsc-qx100-objektiv-med-sensor/#more-600

Fungere det fint at jeg har gjort "Sony RX100 (Køb ved Pixmania.dk)," til et link, eller vil det fungere bedre at lave et seperat punkt, ala dette her.

 - Køb Sony RX100 ved Pixmania.dk

Og så gjorde det til et link ? ... Personligt syntes jeg nemlig bedre det fungere at have i selve teksten ...

Ellers har jeg ikke haft det vilde tid til siden, så pt er jeg stadig godt igang med:

 - Kontakte flere sider og sikre mig tilladelser til billeder, info osv. For pokker et arbejde + nogle sider godt nok er langsomme til at svare, eller helt ignorere end.

 - Blev endelig godkendt til at linke til Dustinhome.dk hvilket er ret lækkert, har flere steder der stort set er direkte klar til links derinde fra.

 - Fået købt kabel til mit kamera, så nu kan jeg selv få taget billeder i weekenden af mit grej og få lagt op.

 - Ser på intro til Youtube film som jeg skal igang med at øve mig på.

Tjaaa, ellers er der nok en række ting jeg har glemt, men der sker en lille smule selvom der stort set ikke er tid med overarbejde, det nye hus osv.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 36 ud af 76 (758 indlæg)