|
Hold da op det er mange sider du har fået derind |
Det er ikke den side jeg bruger, da det bare er en testside, men brugt et plugin som jeg har lavet sammen med en anden
Debat
|
Hold da op det er mange sider du har fået derind |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
Rart at vide man ikke er den eneste der kan gå lidt i stå - Ca 10.000 ord udgivet - Forstået lidt hvad affiliate er, og venter pt på godkendelse fra den side jeg egentlig helst vil linke til (Taget en del tid) - Mangler mail til at logge ind og smide rapport (Halfdan er kontaktet) - Købt kabel til mit kamera så egne billeder kan komme ind + evt film - Skrevet til et par sider omkring gæsteindlæg, men de fleste har været ret afvisende. Ellers prøver jeg at rode lidt rundt i kilde filen for at få rettet nogle ting jeg ikke helt er tilfreds med omkring udseendet, bla hvordan thumbnail placeres osv ... Dog pt intet held på dette punkt |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
|
Husk nu ikke kun at fokusere på kvantitet, drenge. Kvalitet er trods alt det, der i sidste ende vil konvertere! Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
|
Nogen som har fået sin hjemmeside oppe og kører som har fået partner adds på eller google adscene+ |
|
Det tror jeg faktisk en rigtig stor del af de deltagende har Lars. Gå evt. ind på AffiliateDM.dk og tjek de deltagendes sites igennem -Mads |
Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring
|
Kan man godt forvente og bruge rigtig meget tid på dette her, før det giver pote? |
Kommer an på hvad du bruger tiden til. Min lillebror fik et salg efter få dage. Men han var også meget aktiv med at få smidt artikler op. |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
|
Nå, jeg droppede lige campinggrej.dk - og har i stedet startet manwise.dk - Men den tror jeg også bliver lidt sjovere. Kig forbi, og kig også gerne forbi facebook-siden - Der er garanti for store bryster ;) |