|
Hejsa, Jeg er sammen med en partner, ved at opstarte en mindre I/S virksomhed, hvor den primære forretning er udlejning. Hvad udlejningen er omkring, tror jeg i og for sig selv, er irrelevant. Da vores udlejning vil foregå pr. måned/kvartal/halvår - har vi ikke helt besluttet endnu - skal der jo opkræves herefter, men spørgsmålet er, hvordan? Jeg har kigget på Betalingservice Web fra NETS, og det ligner umiddelbart, at det er noget i den stil vi skal bruge. Men har folket erfaringer med andre løsninger? Hele løsningen kan ses nedenfor, trin for trin, som vi ser det, indtil videre: Trin 1) Kunde vælger løsning der skal lejes Trin 2) Vi pakker og sender løsningen til kunden Trin 3) Vi eftersender opkrævning - det må jo så være et indbetalingskort med mulighed for betalingsservice Trin 4) Kunden betaler, og herefter skal den månedlige/kvartalvise/halvårlige indkrævning automatisk ske, og det må være både via eftersending af fremtidige indbetalingskort og ellers automatisk indkrævning via betalingsservice. Men hvordan? Hvilke systemer og løsninger finder der? Hvad kan I anbefale? Hvis I har andre spørgsmål, er I hjertens velkommen til at stille dem! :) |
Tror du har misforstået betalingsservice lidt, selv om folk tilmelder sig skal du stadigvæk selv oprette og bogføre en faktura, samt sende det til Nets inden tidsfristen i den pågældende måned. Dette skal gøres hver gang dine kunder skal opkræves..
Jeg ved ikke om der er nogle økonomi systemer der selv kan gøre alt dette automatisk
Bliv gratis medlem