Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlejning og opkrævning til dette

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg er sammen med en partner, ved at opstarte en mindre I/S virksomhed, hvor den primære forretning er udlejning. Hvad udlejningen er omkring, tror jeg i og for sig selv, er irrelevant.

Da vores udlejning vil foregå pr. måned/kvartal/halvår - har vi ikke helt besluttet endnu - skal der jo opkræves herefter, men spørgsmålet er, hvordan?

Jeg har kigget på Betalingservice Web fra NETS, og det ligner umiddelbart, at det er noget i den stil vi skal bruge. Men har folket erfaringer med andre løsninger? 

Hele løsningen kan ses nedenfor, trin for trin, som vi ser det, indtil videre:

Trin 1) Kunde vælger løsning der skal lejes

Trin 2) Vi pakker og sender løsningen til kunden

Trin 3) Vi eftersender opkrævning - det må jo så være et indbetalingskort med mulighed for betalingsservice

Trin 4) Kunden betaler, og herefter skal den månedlige/kvartalvise/halvårlige indkrævning automatisk ske, og det må være både via eftersending af fremtidige indbetalingskort og ellers automatisk indkrævning via betalingsservice.

Men hvordan? Hvilke systemer og løsninger finder der? Hvad kan I anbefale?

Hvis I har andre spørgsmål, er I hjertens velkommen til at stille dem! :)

Fra Vipperød
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 17
Fra  Quetec Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du har misforstået betalingsservice lidt, selv om folk tilmelder sig skal du stadigvæk selv oprette og bogføre en faktura, samt sende det til Nets inden tidsfristen i den pågældende måned. Dette skal gøres hver gang dine kunder skal opkræves..

Jeg ved ikke om der er nogle økonomi systemer der selv kan gøre alt dette automatisk 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)