Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis sikkerhedstjek af din Wordpress side

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Heine:

Casper Blom:
Du må meget gerne lave sikkerhedstjekket på Casperblom.dk. Vil gerne se om du kan finde noget. Du kan smide resultatet på mail@casperblom.dk bagefter :)


Nu er Jacob sikkert 10x bedre til det end mig, men ville blot lige indskude at ved at kigge på din side i 1 min kunne jeg konstatere at du byder hackerne velkommen med et Wordpress generator tag i din kode + standard 'admin' brugernavn til administrator :-)

Hehe, og nu kan hele Amino også se det - fedt Smile

Nå, det må jeg hellere få rettet sammen med de ting Jacob kommer med. Tak Heine!

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Jeg gennemgå din side på mandag.

Til både dig og andre. Brug aldrig admin som brugernavn. Har du en hjemmeside hvor du blogger fra, så lave en brugerkonto hvor du kun kan lave indlæg fra og intet andet. Brug så den konto når du blogger og kun din admin-konto når du skal opdater, tilføje nye sider osv.

 

   

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Cortsen:

Hej Casper

Jeg gennemgå din side på mandag.

Til både dig og andre. Brug aldrig admin som brugernavn. Har du en hjemmeside hvor du blogger fra, så lave en brugerkonto hvor du kun kan lave indlæg fra og intet andet. Brug så den konto når du blogger og kun din admin-konto når du skal opdater, tilføje nye sider osv.

 

Det optimale ville da være at der slet ingen admin-konto var. Enten oprette en ny administrator og slette den gamle, eller blot omdøbe brugernavnet direkte i databasen :-)

 iPhone 6

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager hvis jeg ikke fik udtrykt mig klart nok. Der må ikke være en bruger-konto der hedder admin. Har man en bruger der hedder admin, skal man oprette en ny bruger som har admin-rettigheder, og så derefter slette bruger-kontoen admin.

Præcis som Heine skriver :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må meget gerne gennemgå: xboxinfo.dk

Og sende os en mail på: info@xboxinfo.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal nok lige tjekke den i løbet ugen, og så sende dig en mail.

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lennart Poulsen:

Kan du se, om man har været udsat for hacker-angreb?

Jeg er nemlig i en situation, hvor en af mine sider over ferien mistede alt sit indhold fra den ene dag til den anden - www.erdugame.dk - og nu kan jeg ikke længere tilgå min side.

Meebox support hjælper mig ikke med andet end at fortælle det åbenlyse - at der ikke er noget på siden.

 

 

@Lennart

du kan på meebox control panel restore din database fra en tidligere dato dette kan redde dit site

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det havde været den super nemme løsning. De tilbyder også at man selv kan lave backup, samt (som du nævner) de laver backup som de gemmer en uge af gangen (hvis jeg ikke husker helt forkert). Problemet er bare at det er for lang tid siden og, at den ondsindede hacker har slettet alt, der med et trylleslag kunne gendanne siden, desværre :-(

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)