Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO optimering af min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Dec 07
Indlæg ialt: 53
Fra  RaskeRollinger Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle Amino´er.

Jeg har haft et firma til at varetage SEO af min hjemmeside www.raskerollinger.dk i et lille års tid, og jeg står nu for at opsige aftalen.

Grunden hertil er, at jeg ikke føler der kommer noget ud af samarbejdet overhovedet, og pengene strømmer ned i et stort sort hul!

Jeg vil derfor nu selv lave mit SEO arbejde (det kan i hvert fald ikke blive værre end det firmaet har lavet...) og har brug for hjælp fra jer til at give mig et par råd og vejledning.

Jeg er absolut ikke ekspert på området, men jeg har googlet mig frem til en del, og også læst en del af Thomas Rosenstands SEO-LEX.

Jeg vil være ekstrem glad for jeres input. Hvor kan jeg optimere? Skal der mere tekst ind? Kan jeg bruge min blog med en positiv effekt? Skal der ændres noget på hjemmesiden i forhold til brugervenlighed, informationer osv.

Takker mange gange op forhånd.

Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:16

Når jeg skal søgemaskineoptimere hjemmesider, så begynder jeg altid med at køre den her checkliste igennem: http://www.webconfs.com/15-minute-seo.php 

Den giver et meget godt overblik over hvad du skal lægge vægt på og hvad du ikke skal lægge vægt på.
Håber det kan bruges! 

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 08:19

Jeg har prøvet samme tur du har været igennem, det kostede mig mange mange tusinde. Da jeg ville have åbenhed for deres "arbejde" blev jeg smidt på porten.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 08:35

Hej,

Jeg vil meget gerne hjælpe dig i gang og komme med mit bud. Send mig en PM og lad os tage en snak

/Tom

Fra Aarhus C
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 32
Fra  Citona Skrevet kl. 17:41

Hej Birgitte

Har du slet ikke fået løbende rapportering på hvor hvad du har fået ud af din SEO-investering? Du skal som minimum have indblik i hvad de aftalte søgeord giver dig i forhold til trafik, konverteringer, transaktioner og rankings så du har en god indikation af hvad du får igen (ROI). Men typisk rapporterer vi også på et vælg af andre metrics indenfor brugeradfærd afhængig af kundes forretning og ønsker.

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du har spørgsmål. Du kan også læse mere om hvordan du SEO optimerer dine sider i mit blogindlæg om on-page SEO. :-)

Hilsen Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:50

Hej BirgitteB jeg tillod mig lige at lave en SEO Report mht. til din webshop, har sendt den over PM, håber de kan bruge den!

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:13

Hej BirgitteB.

Kan se der stortset ikke er benyttet nogen h1 og h2 tags på hjemmesiden, sørg for at brug dem til overskrifter. - Derudover kan i sagtens få skrevet længere tekster til både produkter, og de forskellige informationssider.

Nu har jeg lige lavet en hurtig gennemgang faldt over følgende:

- Der er flere sider hvor der ikke er titles, og meta description

- I har flere identiske h1, h2 tags osv

- Massere af inline styling

- Flere sider hvor jeres canonical peger på et andet link (hvor der så er det samme produkt men blot andre anbefalede ting?)

- HTML fejl. (Tjek evt her: http://validator.w3.org/) 

Håber du kunne bruge det! :-) 

Mvh

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)