Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket e-mail system bruger din webshop?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 11
Fra  MilkyWalk Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi er ved at være godt trætte af vores mailkonto hos Outlook. Det fungerer ganske enkelt ikke optimalt.

Systemet blander eksempelvis vores kundehenvendelser fra vores kontaktformular på vores webshop sammen i een e-mail tråd så vi hurtigt mister overblikket.

Hvilket system bruger I andre til at holde styr på kundehenvendelser via e-mail?

På forhånd tak for hjælpen.

Mange hilsner

Kristine

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 08:45

Vi er glade for Zendesk - det er ikke ligefrem billigt, men sættes det fornuftigt op, giver det mange virkelig gode muligheder. Desuden integrerer det med en del forskellige systemer, blandt andet webshops, og der er også understøttelse for support via telefon, hvor opkald optages og lagres på kundens profil.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 09:07

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 4. Sep 12
Fra  MilkyWalk Skrevet kl. 09:08

Super, det tjekker vi lige.

Tilmeldt 4. Sep 12
Fra  MilkyWalk Skrevet kl. 08:34

Jeg har kigget lidt på zendesk og det virker umiddelbart som om at kunden skal logge ind i systemet for at se et svar fra vores kundeservice

Er det muligt at gå udenom denne funktion og bare sende kunden en almindelig e-mail som svar?

Vi vil heslt ikke sende for mange unødige mails til vores kunder og de skal slet ikke til at logge ind for at se vores svar.

Nogen som kender et helt simpelt 'ticket' system som kan holde styr på kundehenvendelser og sende helt almindelige e-mails som svar til kunden?

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 08:38

KRAAH:

Jeg har kigget lidt på zendesk og det virker umiddelbart som om at kunden skal logge ind i systemet for at se et svar fra vores kundeservice. 

Er det muligt at gå udenom denne funktion og bare sende kunden en almindelig e-mail som svar?

Vi vil heslt ikke sende for mange unødige mails til vores kunder og de skal slet ikke til at logge ind for at se vores svar.

Nogen som kender et helt simpelt 'ticket' system som kan holde styr på kundehenvendelser og sende helt almindelige e-mails som svar til kunden?

Zendesk, der kan du svare via email også, de behøves ikke logge ind.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 09:10

Som Lucas siger, sender Zendesk også en almindelig e-mail. Du er velkommen til at skrive til support@ubivox.com og teste vores setup. Smid Att: David i emnefeltet, så ved mine kolleger, det er til mig. :)

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 08:14

Hej Kristine,

Jeg vil gerne byde ind med www.focalscope.dk 

System er netop det som du sørger plus at der også er live chat.

Whiteaway, SmartGuy Coolshop mv benytter FocalScope.

Dansk support.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)