Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til valg af varevogn

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra århus s
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 99
Fra  MO´RICE and Sweetfries Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg er tømrer og handyman.

Søger hjælp til at finde den rigtige bil. tænker ca 50000kr ex moms.

Den skal være billig at sende på værksted, her tænker jeg billige reserve dele.

Diesel.

Er det smartest at lease brugt eller bare købe brugt???

venlig hilsen

mo

www.lejenhandyman.dk

Lejenhandyman.dk - kontakt os for en god pris. Alt fra montering af gulv til større såsom husbyg

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor mange km skal du køre?

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske lease en helt ny ? - Syntes ofte der kører gode kampagne priser på dem, bare lige den første:

http://tilbud.citroen.dk/varebiler/jumper/

Der skal selvfølgelig kigges især på fx kilometer du kører, men kunne være en mulighed, hvor mange også er med reperationer osv - Det kan alligevel hurtigt på en brugt vogn blive større udgifter.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra århus s
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 99
Fra  MO´RICE and Sweetfries Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mellem 15000-20000om året.

Lejenhandyman.dk - kontakt os for en god pris. Alt fra montering af gulv til større såsom husbyg

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kan du med fordel lease en vogn, da det giver dig et fast budget at arbejde udfra.

Indretningen af vognen kan have flere fordele, har set en del københavnske håndværkere have indrettet værksted i en fiberkasse på vognen, istedet for den traditionelle løsning med kassevognen.

Fra Varde
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 07:45