Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til valg af varevogn

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra århus s
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 99
Fra  MO´RICE and Sweetfries Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg er tømrer og handyman.

Søger hjælp til at finde den rigtige bil. tænker ca 50000kr ex moms.

Den skal være billig at sende på værksted, her tænker jeg billige reserve dele.

Diesel.

Er det smartest at lease brugt eller bare købe brugt???

venlig hilsen

mo

www.lejenhandyman.dk

Lejenhandyman.dk - kontakt os for en god pris. Alt fra montering af gulv til større såsom husbyg

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor mange km skal du køre?

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske lease en helt ny ? - Syntes ofte der kører gode kampagne priser på dem, bare lige den første:

http://tilbud.citroen.dk/varebiler/jumper/

Der skal selvfølgelig kigges især på fx kilometer du kører, men kunne være en mulighed, hvor mange også er med reperationer osv - Det kan alligevel hurtigt på en brugt vogn blive større udgifter.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra århus s
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 99
Fra  MO´RICE and Sweetfries Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mellem 15000-20000om året.

Lejenhandyman.dk - kontakt os for en god pris. Alt fra montering af gulv til større såsom husbyg

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kan du med fordel lease en vogn, da det giver dig et fast budget at arbejde udfra.

Indretningen af vognen kan have flere fordele, har set en del københavnske håndværkere have indrettet værksted i en fiberkasse på vognen, istedet for den traditionelle løsning med kassevognen.

Fra Varde
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu afhænger det naturligvis af hvor stor en bil du har behov for og ligeledes hvilke krav du stiller til komforten, afhængig af de kørselsbehov.

Personligt har jeg selv haft en del forskellige varebiler gennem tiden. Jeg kører mellem 60-80.000 km om året. En af mine bedste bud er Renault Trafic/ Opel Vivaro. Pladsen er let at udnytte i kassen og komforten er rigtig god hvis man kører en del og reperationer har jeg kun oplevet få af.

Mercedes Vito har en super god kørekomfort, dog lidt dyrere i indkøb men billig i reperationer, desværre er der bare ofte mange reperationer på dem

Transporter kører godt og er let at indrette bagi, igen få reperationer men også en lidt dyrere anskaffelspris

Til et budget på 50.000 og et kørselsbehov uden for mange lange ture tværs gennem landet vil jeg klart anbefale en lettere brugt Toyota hiace. Dette er til dato de biler jeg har haft med mindst reperationer og vedligehold på, de kører bare derudaf. Komforten er skrabet og der er kun der udstyr der er behov for, men en ideel servicebil hvis man primært kører i et begrænset område

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan er dit kørselsmønster ?da du skal op på min. 25-30.000 km årligt før en diesel kan betale sig. Du skal også køre ture på min. 30 km hver vej, så hvis du ligger og køre rundt i byen, så er en benzin det eneste rigtige for dig.

Der findes varevogne i alle str. hvor stor skal den være? transporter str. eller måske kan du nøjes med en af de små eks. en Ford Connect

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Aha.. Jeg tror efterhånden det er en myte hvad angår de kilometer hver vej. 30km hver vej? Det må du vidst hellere fortælle til samtlige håndværkere der findes! ;)

Hvor jeg arbejder - som er en mellemstor elektriker virksomhed med en 10-15 biler, som alle er diesel af forskellige mærker (VW, Mercedes, Ford..), og vi har da ikke usædvanligt mange reparationer :)

Fra århus s
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 99
Fra  MO´RICE and Sweetfries Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

I en af de firmaer jeg har været ansat i havde vi kun Toyota hiace. Den skal være billig i reserve dele og der skal være plads til plader, de er 2,4i længden.

Lejenhandyman.dk - kontakt os for en god pris. Alt fra montering af gulv til større såsom husbyg

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvor stor skal den være ?
Nå men jeg vil anbefalde dig at kigge på en Fiat ducato. Det er den samme bil som en citroen jumper og en Peugeot boxer. Men langt billigere i reservedele.

Jeg har arbejdet på citroen reservedels lager og der var tit himmelråbende stor pris forskel på de samme reservedele hos citroen peugeot og Fiat hvor Fiat altid var billigst.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)