Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LINKBUILDING & TEKST til salg indtil i morgen (19. juli 2013) - 24-timers i København :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hey girls & girls,

Jeg tager i morgen en 24-timers i København sammen med Emil Blücher og Lars Rasmussen - det er fra 08 (eller 10) fredag til 08 (eller 10) lørdag.

Her regner jeg med at bruge hele dagen på at skrive tekster - enten direkte til salg, til linkbuilding og til mine egne sider.

Jeg har plads til et par opgaver endnu til aften og nat.

Derfor sætter jeg lige de sidste timer til salg her på Amino med mulighed for at få levering i løbet af natten (undtagen linkbuilding af gode grunde :-) ).

Jeg tilbyder:

Tekst

Jeg startede tilbage i januar 2011 med at skrive tekster, og det gør jeg stadig. Jeg kan skrive om det meste og hvis du ikke har et forslag til, hvordan det hele skal vinkles, finder jeg bare selv ud af det. Jeg er klar på at skrive dine produkttekster, linkbuilding-tekster, on page-tekster og hvad du ellers skal have sat skub i.

Jeg koster lidt under 0,35 kr. per ord alt efter hvor meget, du bestiller (jeg runder altid ned).

Linkbuilding

Content is king og links are God. :-)

Har du et tungt søgeord, du skal have erobret, er jeg klar til at give det et ordentligt boost med stærke, relevante links. Jeg laver ikke 214 links, men dem, jeg laver, skubber dig til gengæld frem og holder hele vejen. Jeg hjælper gerne med at finde ud af, hvor det giver mest mening at pege links hen.

Og hvis du har brug for at få lavet en søgeordsanalyse, analyseret din sides stærke og især svage sider eller noget tredje kan vi helt sikkert også finde ud af det.

Jeg har allerede booket det meste af dagen op - smid mig en besked her på Amino eller en mail på halfdan@halfdantimm.dk, hvis du skal have det sidste boost med.

Jeg har også tilladt mig at smide en lille reference med fra et par webshops, jeg har hjulpet med søgemaskineoptimering over de seneste måneder (Helsebixen & Made4Men). Jeg glæder mig til at høre fra jer -og håber, I vil følge med, når jeg går amok natten til lørdag på Twitter! :-)

P.S: I kan se lidt om, hvordan jeg laver SEO her:
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Dagen er fyldt godt op (og mere til) - tak for det! :-)

Jeg 'lukker ned her igen'.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)