Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil sælge varer via min webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 564
Fra  HD Trading Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg arbejder på, et webshop projekt på Færøerne. I den forbindelse søger jeg kontakt med andre personer / firmaer som kunne være interesseret i at samarbejde med mig.

Jeg søger IKKE VAREPARTIER.

Hvilke varer kan der være tale om?:                 Mærkevare tøj til damer, herrer og børn

Sko & tasker ligeledes mærker eller kendte varer

Mobiltelefoner

Hvordan skal samarbejdet foregå?

For at det skal fungere bedst for begge parter er det nødvendigt at vi kan modtage lagerlister som filer, så shoppen hele tiden har friske oplysninger.

Den endelige skabelon, hvordan samarbejder skal fungere er ikke helt udarbejdet, men i princippet bliver de varer som indgår i samarbejdet solgt via webshoppen, og mit DK firma bestiller/køber dem af samarbejdspartneren, når der er solgt noget. Vi kommer til at købe lager ind.

Fordelen for dig er at du får et ekstra salgsben at stå på og for kunden (slutbruger) er at de priser som shoppen tager for varen er incl. alle omkostinger og moms og at ordren bliver leveret direkte til kunden, og et ikke uvæsentligt argument er at kunden ved nøjagtigt hvad prisen er.

Bedst er hvis du skriver en PB besked.

Hilsen

Hilbert Dam

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:21

Hej Hilbert

Jeg er mere interesseret i at få lov til at sælge kontorstole igennem din boblekonvolut.dk hjemmeside. Vi har jo samme målgruppe :)

Mvh

Morten

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:23
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 15:17

Hej Hilbert,

Hvad siger du til at sælge erotisk legetøj på Færøerne?

Mvh.
Danny 

Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:26

Jeg har restparti i billige smykker, makeup, hårfarver ...

Mv

Bente

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)