Vi har ansøgt om at tage imod, kortbetaling på vores shop. Vi har rettet det med domænet, men ville høre om der var en hjælpende sjæl, der vil rette det.
Det her var mailen, jeg modtog.
Kære kunde. Vi har modtaget din ansøgning om betalingskort til internettet. Du har oplyst, at din netbutik eller testversion er færdig og klar til brug. Vi har kigget på shiny.dk og http://shiny-dk.myshopify.com/, hvortil vi har følgende bemærkninger: angivelse af de kort, der kan betales med (kortnavnet skal skrives, f.eks. MasterCard, Visa osv.) modtages Dankort, skal valutakode benævnt DKK anvendes og påføres samtlige prisangivelser, i hvert fald siden, hvor kunden kan gennemse sin bestilling din virksomhed skal være registreret som ejer af domænet Send venligst link www-adressen eller testversion til aftale@nets.eu Vi kan desværre ikke behandle din ansøgning. Du bedes venligst inden 14 dage fremsende dokumentation på, at domænet er overdraget + netbutikken er tilrettet. TIP! - På http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Love-og-regulering/Retningslinjer-og-vejledninger/Markedsfoeringsloven/internettetehandel kan du se om din internetbutik lever op til gældende forbrugerlov. Sagsreference: 2013070170
Jeg er ikke helt sikker på hvad du søger hjælp til?
Det med at kortnavnet skal skrives, der plejer det at være nok at have kortlogo i footeren, som i allerede har. Disse kortlogoer mangler dog når man går til "Sikker betaling", der står kun Paypal og intet andet.
Prisangivelse i DKK, det er jo bare valutakoden, som skal stå efter alle priser, der må være en indstilling til dette i jeres Shopify administration? F.eks 69,00 DKK, i stedet for 69,00.
YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks