Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger samarbejde med programmør til ny portal.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoere. 

Jeg leder efter en programmør, der er villig til at starte en portal op i samarbejde med mig. 
Jeg har ideen til portalen, og der er ikke bare tale om en lille idé.

Du skal have erfaring og forstand indenfor websites/portaler.

Du skal altså kunne lave denne portal, med lidt hjælp fra mig. 

Du skal være villig til at investere penge, da vi begge skal eje denne portal. (vi investere begge lige meget)

Du skal kunne arbejde igennem, og have et drive for virksomheden. 

Selve funktionen og nichen/branchen for denne portal, vil jeg gerne holde lidt hemmelig endnu.

Portalen henvender sig til en bestemt branche/niche. Denne branche vil kunne koble sig på denne portal, og levere en helt ny service for deres kunder. Altså en særlig, men ekstremt udbredt niche i Danamrk. Alle danskere bruger denne type virksomhed flere gange årligt. (milliard industri i Danmark)

Som sagt findes der ikke nogen portal der henvender sig til disse kunder i Danmark. Trods det, vil jeg selv mene, der er et kæmpe marked for denne portal. specielt fordi der er mulighed for at være den første i landet.

Husk der kun er tale om en helt bestemt niche, og ikke alle former for virksomheder. (hvis det skulle misforstås)

Indtil videre skal der være følgende på portalen. 

- online booking af tider.

- Priser.

- Man skal kunne betale sine regninger. Se fakturer. 

- Kunderne skal kunne rate. En slags personlig anmeldelse. 

- Sammenligning af virksomheder indenfor branchen. 

- En side til hjælp for nystartede, indenfor denne branche. 

- Man skal kunne se om der er plads til nye kunder hos virksomheden, eller om der er stoppet for flere kunder. 

- markedsføring af virksomhederne, gennem portalen.

og der er endnu flere muligheder. 

Vi splitter alle udgifter samt indtægter. 

Der er tale om business to business begrebet. Vi henvender os til virksomheder, som kan levere en service til deres kunder, som bliver brugt af alle danskere. Disse virksomheder vil spare på marketing, samt personale. Det vil være en kæmpe øjenåbner for denne branche. 

Jeg vil sige mine gode egenskaber ligger i salg, ideer, overblik, marketing og jeg er ekstrem arbejdsom - Lidt af en arbejdsnarkoman!

Jeg studere innovation - iværksætteri, i Vejle i øjeblikket.

Hvis det skulle ske at vi lavede et samarbejde, og starte portalen op. Så kan jeg skifte over på en anden skole linje, så jeg kan modtage undervisning elektronisk (selv studie). På den måde vil jeg kunne være i stand til at kunne arbejde hvor som helst. Hvis det skulle blive aktuelt. 

Jeg har ikke den store forstand på web udvikling/opbygning, og derfor er jeg på udkig efter en partner. 

Jeg har brug for en samarbejdsparter / investor til at starte dette projekt op fra bunden. Du skal som sagt være dygtig til programmering af portaler. Det er alt afgørende. 

Hvis du mener du har disse evner, og drømmen om at starte egen virksomhed. Så kontakt mig endelig. Så vil jeg fortælle mere om projektet, hvis jeg mener vi kan bruge hinanden. Jeg kan godt forstå de fleste gerne vil vide hvilken branche/niche portalen skal henvende sig til, men som sagt vil jeg gerne holde det lidt hemmeligt, til jeg finder den rigtige partner. Jeg vil selvfølgelig informere om projektet, hvis du henvender dig. 

Spørgsmål er selvfølgelig også mere end velkomne. 

Jeg svarer alle henvendelser. 

God weekend til alle :)

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 07:47

Ikke at jeg er synderligt interesseret, men må lige rose dig for et informativt indlæg

Dog tror jeg ikke du skal være så bange for at dele din idé med andre. Det er svært at skulle have drive for noget man ikke ved hvad den handler om Smile

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 16. Jun 13
Skrevet kl. 07:56

Tak for rosen.

Jeg har nu også skrevet jeg vil informere omkring projektet. Når der er en der kontakter mig. 

Så hvis man mener, man har viden og erfaring indenfor portal området, så vil jeg hellere end gerne fortælle yderligere.

Fortsat god dag :)

Tilmeldt 7. May 12
Skrevet kl. 07:58

Det er også op til dig. 

Tror bare det bliver svært at få en programmør til at kontakte dig, men jeg kan selvfølgelig tage fejl.

Og også til dig, tak Smile 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 16. Jun 13
Skrevet kl. 08:02

Det kan du selvfølgelig have ret i :)

men jeg har allerede modtaget 4 beskeder, så nu må vi se :)

Tilmeldt 7. May 12
Skrevet kl. 08:11

Det er så i orden. Held og lykke med projektet! :) 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:35

Hej Frederik

Hvis jeg var dig, ville jeg gribe det an på en lidt anden måde - af flere årsager.

Jeg ville starte med at lave en detaljeret beskrivelse af projektet, og de ting portalen skal kunne/indeholde ( hvis du ikke allerede har gjort det ).

Dernæst ville jeg indhente et par tilbud på projektet, så du ved ca. hvor det prismæssigt ligger.

Så er det spørgsmålet om investor - eller fremskaffelse af kapital.

Måske har du selv andre muligheder for at låne pengene, for at komme hurtigt igang ?

Realistisk tror jeg chancerne er meget små for at du får en programmør til at arbejde gratis for dig - selvom du tilbyder anpart i en måske kommende virksomhed.

Dette fordi jeg gennem mine snart mange år herinde ser disse forespørgsler jævnligt ( hvis ikke dagligt), og jeg har endnu ikke hørt/set en det er lykkedes for nogen.

Så det er i en god mening jeg skriver dette.

Hvis du vil igang hurtigt, og virkelig brænder for ideen, så skaf pengene selv.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 16. Jun 13
Skrevet kl. 08:53

Hej Jesper.

Mange tak for dit svar.

Jeg vil heller ikke udelukke det ender med jeg gør det selv, og investere i et færdigt produkt. 
Men hvis der står en programmør og tror på projektet, og vil samarbjede. Så vil jeg hellere prøve det først. 

Jeg håber selvfølgelig stadig på der er nogle flere der melder sig. 

Der er selvfølgelig ikke er særlig stor chance som du nævner, men nu vil jeg lige give det her et forsøg. 

endnu engang tak for dit forslag, det kan nemt ske at ende som du nævner.

:)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)