Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lager til webshop, hvordan gjorde du med dit lager da du startede webshop?

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er lidt nysgerrig på alle jer webshop ejer, hvordan i har gjort ang. lageret da i startede op?

Min problem stilling er at jeg står i opstart fasen og gerne vil leje et lager på 100-200 m2 men som opstart synes jeg at m2 prisen er utrolig høj, da jeg heller ikke skulle sætte mig i for store omkostningen fra starten af.

Er der nogen som vil dele jeres historie og erfaringer om hvad i gjorde?

evt. et dele lager med andre webshop ejer?
eller leje et billigere lager på fyn eller jylland (bor selv i kbh)?
eller prøve at få en partner ind som allerede har et lager som kan benyttes?
eller få en partner/invester ind også betale den høje m2 pris?

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Nicky

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Har du set om det er muligt at få noget dropshipping til dit produkt ?

- Ellers kender jeg en der var ude ved en lokal landmand og fik et fint stort værksted til lager for billige penge, men ved selvfølgelig ikke hvilke krav du har, eller beliggenhed osv.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 22:16

Hej Henrik

Mange tak for dit svar.

I dette tilfælde er det ikke muligt med dropshipping da varerne kommer fra flere forskellige leverandører og de ikke vil kunne levere hurtigt nok når ordren er lagt fra slutkunden.

Ej hvor spændende, var det en landmand han kendte eller fandt igennem nettet? og du skulle evt ikke vide hvor billigt det var?
Umiddelbart har jeg ikke de vildeste krav, men jeg har lade mig fortælle at efter noget tid bliver man sindsyg af rejse tiden hvis det ligger for langt væk, og så har jeg også læst mig til at hvis man kommer for langt væk fra byerne kan det blive rigtigt dyrt at få hentet pakkerne af postdanmark.
Men det lidt det jeg søger jeres erfaringer.

På forhånd tak.

Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 63
Fra  Tjek-Internetpriser.dk Skrevet kl. 22:22

Hej Nicky,

Nu ved jeg ikke hvilke typer produkter du vil sælge, men jeg har en fornemmelse om at en del iværksættere starter med at have et lille lager hjemme, før at de har kapital nok til at leje et lager? :) kunne det være en mulighed for dig måske?

Tobias

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 22:27

Kender ikke prisen det er ved at være nogle år siden, men der står alligevel en del tomt grundet mange måske har lejet deres jord ud fx, dog helt enig i at det skal være tæt på.

- Du har ikke mulighed for at gå lidt ned i størrelse, og måske kunne leje et værelser / skur ved noget familie eller bekendte i nærheden ?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 22:33

Hej Tobias

Tak for dit svar.

Produkterne er plejeprodukter som selvfølgelig ikke fylder så meget, men hele konceptet kører på at udvalget skal være stort også bliver der desværre ikke nok plads i min lille 55 kvm lejlighed.
Og desværre så køre konceptet også på at ved start op er udvalget stort så man ikke starter med med et lille udvalg og derefter udvider udvalget af produkter.

Jeg ville godt kunne leje de lager jeg har kigget på med den høje m2 pris, men så har jeg en ide om at pengene løber tør en del hurtigere end hvis man havde en alternativ billigere løsning indtil man har lavet "proof of concept"

Mvh Nicky

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 22:40

Hej Nicky
Det lyder som om at det et et lagerhotel du har brug for. Her kan du få opbevaret dine varer hos lageret, der ligger dem på hylder når du bestiller hjem og så pakker og sender din webshops ordre, helt uden at du skal gøre noget.

Jeg kan hjælpe dig igang med en billig og fornuftig løsning hvis det har interesse?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:42

Kontakt en speditør og hør omkring mulighederne.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 22:44

Hej Henrik

Tak for dit svar.

Ja okay.. Men det må jeg lige se videre på ang. hos en landmand, men hvad jeg har set indtil videre på nettet virker det også lidt dyrt i mine startup øjne, men måske hvis man finder et stort hal og lejer kun en del af det kan det måske lade sig gøre, også det måske også nemmere at få mere plads i stedet for at skulle til at flytte.

Jeg tror godt jeg ville kunne gå lidt ned i størrelsen i start op processen, men tror ikke et værelse bliver billigere end et lager lokale, tror du?
Har desværre ikke noget familie eller bekendte som kan hjælpe her.

Mvh Nicky

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 22:51

Må man høre hvad du skal give for fx 100m2 samt hvor i landet det er, så kan man nemmere hjælpe hvis man lige falder over noget.

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)