Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webhost - hvad synes I?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har netop åbnet for Hostly.dk.

Jeg kunne godt tænke mig lidt ris og ros, så jeg kan forbedre min side. Jeg arbejder meget med at den skal være minimalistisk og nem at finde ud af.

På forhånd tak,

Niclas Hedam

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:27

Sikke en super flot hjemmeside du har der Surprise Minder mig lidt om meebox Stick out tongue

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:30

Tak for rosen.

Både Hostly og Meebox bruger WordPress, så det er måske derfor Geeked

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 19:32

Hej Niclas

Det var da en pæn side, men jeg vil nok satse på at få lavet et unikt design (http://goo.gl/t7fgA) i stedet for en Wordpress template. Dit logo er heller ikke særlig tiltalende. Din bestillingsformular bør optimeres. Har du overvejet WHCMS

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:38

Mikkel Olsen:

Hej Niclas

Det var da en pæn side, men jeg vil nok satse på at få lavet et unikt design (http://goo.gl/t7fgA) i stedet for en Wordpress template. Dit logo er heller ikke særlig tiltalende. Din bestillingsformular bør optimeres. Har du overvejet WHCMS?

Ja, jeg har overvejet WHCMS, men mener ikke at det er pengene værd lige pt. Jeg er studerende, og den eneste indtægtskilde udover Hostly er min løn på mit arbejde. Så synes jeg også det er fedt, hvis systemet er lidt anderledes og måske virker på en anden måde.

Hvordan kan min bestillingsformular optimeres?

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 19:56

Det koster kun ca. 108 kr. om måneden.

Det virker som om, det er en formular du har smidt sammen på 5 minutter. Den giver mig lyst til at gå væk fra siden, i stedet for at købe. Noget andet jeg også undrede mig over, var at jeg ikke havde muligheden for at teste om mit domæne er ledigt. Her kunne du gøre sådan, at når man tjekkede domæne, fik man tilbudt at oprette et webhotel sammen med netop det domæne, bare et eksempel.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:18

Mikkel Olsen:

Det koster kun ca. 108 kr. om måneden.

Det virker som om, det er en formular du har smidt sammen på 5 minutter. Den giver mig lyst til at gå væk fra siden, i stedet for at købe. Noget andet jeg også undrede mig over, var at jeg ikke havde muligheden for at teste om mit domæne er ledigt. Her kunne du gøre sådan, at når man tjekkede domæne, fik man tilbudt at oprette et webhotel sammen med netop det domæne, bare et eksempel.

Nu du siger det, kan man slet ikke submitte formularen, men det burde være rettet nu.

Vi tilbyder desværre ikke domæner, da vi ikke har budgettet til at betale for at blive .dk registrator.

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 20:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er fandme useriøst!

Du er moderator på Amino! Også stjæler du tekster fra andre virksomhedder?

Det er seriøst usselt - Du burde skamme dig! I det mindste fjern andres firma navne før du stjæler deres tekster!

Det er vel også lidt misvisende at du skriver på forsiden "Vores kunder elsker os - Vi har massere af gode kundeanmeldelser" - Du har 1? :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 20:58
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:02

Firmaconnect.net:

Hvor står de server henne?

De står i Amsterdam i Holland i datacenteret Tinet Geeked

Casper:

Det er fandme useriøst!

Du er moderator på Amino! Også stjæler du tekster fra andre virksomhedder?

Det er seriøst usselt - Du burde skamme dig! I det mindste fjern andres firma navne før du stjæler deres tekster!

Var? Hvad? Hvor?

Alt tekst er skrevet selv, på nær Betingelserne. Der har jeg fået hjælp fra min ven Lucas fra Hosting4Real.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)