Og da jeg gjorde Lucas opmærksom på det - Der fortalte han mig at han ikke havde givet dig lov til at bruge hans betingelser - Kan dog også se at de er blevet skrevet om siden da - Men der står jo stadig hosting4real i dem :-)
Hans servere er også i Amsterdam, men ikke i Tinet. Hans er placeret i EvoSwitch. Jeg har mine servere hos en anden udbyder, som leverer en masse gode forhold til små virksomheder ;)
Casper:
Og da jeg gjorde Lucas opmærksom på det - Der fortalte han mig at han ikke havde givet dig lov til at bruge hans betingelser - Kan dog også se at de er blevet skrevet om siden da - Men der står jo stadig hosting4real i dem :-)
Vores aftale bestod af "Take and rewrite". Hans betingelser passer godt på Hostly, så det var det nemmeste. Hvor helt præcist står der Hosting4Real?
Hedam har fået lov til at kigge i vores betingelser, da jeg egentligt ikke mener at det er et stort problem.
Jeg bad ham omskrive betingelserne, da de skabte duplicate content, det gjorde han, og så er der ikke mere i det :)
Og nej, han bruger ikke vores servere :)
De er hosted i Amsterdam ligesom vi er :) nu er vi jo ikke de eneste i verdenen der har servere i Amsterdam :P
Hav en god aften, og held og lykke Hedam :D
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.