Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan er din tillid til revisor

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej allesammen!

Vi mangler stadig en del besvarelser til vores spørgeskemaundersøgelse. Hvis du ikke har besvaret, sætter vi stor pris på din besvarelse. 

Vi er to studerende der undersøger befolkningens tillid til revisorer. I denne forbindelse er vi interesserede i at høre din mening. Vi vil derfor gerne bruge 10-15 minutter af din tid, til besvarelse af vores spørgeskema.

Linket til spørgeskemaet findes her:

https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=XRQ84AW91PCP

På forhånd mange tak for din hjælp.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:58

Det er 3. tråd om samme enme. Det er ikke god skik og tangerer spam af forummet.

Hvorfor ikke holde liv i den oprindelige tråd.

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 16:01

Det er altså enten verdens dårligste spørgeskema, eller verdens dårligste overskrift. Det er beskæmmende at I ikke læser indenad.. de første - jeg ved ikke hvor mange sider handler om banker og indestående ifb. med konkurser osv.. Men det I spørger om i overskriften her er "hvordan er din tillid til revisor"..

Min tillid til mit firmas revisor har da INTET med bankerne, deres krak, mine indeståender osv. at gøre..

Gider ikke spilde min tid.. IGEN!

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47191
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:22

Også jeg brugte tid på at besvare dobbelt i de to første tråde da jeg ikke var sikker på det var samme person. Det må gøre undersøgelsen mindre værd, at samme person svarer flere gange. Jeg er også totalt enig i, at det er rent spam at mase på med ny tråd med samme spørgeskema (som også jeg synes handler om noget andet end revisor)

vh

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)