Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad for et navn skal jeg vælge til mit website? salg af Halo-Tech lamper.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 10. Dec 11
Indlæg ialt: 38
Fra  www.nicelight.dk Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'er derude. Jeg ved ikke om jeg har fået placeret indlægget rigtigt, derfor undskylder jeg på forhånd! :) 

Jeg har været så heldig, at jeg igennem en kontakt, har fået lov til at starte en webshop med salg af "Halo-Tech" lamper.
Denne aftale går ud på at jeg kommer direkte igennem til producenten, og hver gang der kommer et salg på mit website, sender producenten varen afsted.

Derfor er mit job at få besøgende på websitet, via en hel del markedsføring, som jeg allerede har planlagt.

Det vil sige, at jeg ikke skal investere penge i dette projekt, udover de markedsførings metoder jeg kommer til at benytte.  

Når til sagen.. 

Jeg har 3 navne til mit website, men er ikke helt sikker på hvad jeg skal vælge. Derfor ville jeg høre jeres mening. :-)

Navne:

www.brightlight.dk  
www.nicelight.dk
www.kvalitets-lamper.dk

Mvh:
Jonas :)  

Nicelight - Salg af lamper & tilbehør på internettet.

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 15:05

halo-tech.dk?

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 10. Dec 11
Indlæg ialt: 38
Fra  www.nicelight.dk Skrevet kl. 15:15

Ja har jeg haft tænkt på Jens. Men jeg tror desværre ikke det er muligt, da de i forvejen har siden: halo-tech.com 

Grunden til at jeg også vælger et af de 3 navne som der står skrevet, er fordi at jeg højst sandsynligt også kommer til at sælge andre lamper end kun Halo-Tech.

Nicelight - Salg af lamper & tilbehør på internettet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)