Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan der være noget i det?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ishøj
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 32
Fra  novaram ApS Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj,

Jeg er god klar over der ikke normalt er genveje til success, dog har jeg gennem min 14 årige IT karriere set en del smarte folk lave systemer der lavede arbejdet for dem, og har tjent kassen på det.

Dette er totalt TV shop, og lugter langt væk af scam, men samtidigt virker det jo også spændende.

Hvad siger I?

http://www.automasstraffic.com 

/Ulrich

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 08:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg var dig ville jeg holde mig langt væk fra det her software.

Alle alarmklokker bimler i forhold til præsentationen: det her produkt er sandsynligvis lavet af folk der netop ikke har haft succes med marketing gennem AdWords/Facebook/etc. og nu vil de binde verden et nytteløst produkt på ærmet for endelig at få nogle skillinger på egen lomme. Jeg gætter på at systemet godt kan generere trafik, men at kvaliteten af den er håbløs.

Der kommer et nyt 'produkt' af den her slags hver dag: mit råd er altid at folk skal i stedet bruge deres tid på at arbejde med de metoder man ved der virker og glemme guldet og de grønne skove.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 08:24

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra København K
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 155
Fra  Clovermetrics Skrevet kl. 09:28

uj@logiqit.com:
Hvad siger I?

Hej Ulrich,

Jeg tror alle kan forstå at det lyder som et fristende tilbud, men jeg håber også at de fleste afskriver det som en mulighed for at tjene penge eller promovere deres forretning.

I mine øjne er det moralsk forkasteligt at benytte sig af den slags scam og værktøjer, og jeg ville ikke tøve et øjeblik med at fravælge leverandører som jeg finder ud af markedsfører sig ved hjælp af den slags værktøjer - Uanset deres størrelse. Det er højst sandsynligt primært enkelt"mands" virksomheder der benytter sig af den slags til at snyde sig til penge.

Når først firmaets eller personens moral og etik er ude på den grund er der ingen vej tilbage, og man har mistet den stjerne alle mennesker på forhånd har i min bog.

Jeg ved godt at du ikke skriver at du har tænkt dig at benytte dig af det, men blot finder det spændende, og jeg er enig med dig, for de fleste muligheder der lover store penge, minimal risiko og stort set intet arbejde er selvfølgelig fascinerende. Det samme er mange ulovligheder, og det er de fordi der er en snært af spænding over at gøre noget ulovligt.

Jeg går gerne over for rødt hvis der er helt tomt for trafik. Jeg har også tisset på et offentligt sted, og da jeg turnerede med musik fik vi også Peter Belli tobak. Alt det grænser inden for min egen personlige moral, og det går ikke ud over andre, så længe jeg selv passer på, og ingen har mistet en masse penge. Det er en personlig vurdering hvor din grænse går.

Jeg vil gerne tjene mine penge på en måde så jeg ved at alle er tilfredse fra medarbejdere til kunde og leverandører. Følger man den nemme vej gnaver der sig langsomt men sikkert en sort klump af dårlig samvittighed større og større inden i, og tanken om at de penge man har tjent er på at snyde andre gør at du aldrig vil have den oplevelse af tilfredsstillelse det er, rent faktisk at få en sund forretning stablet på benene.

Blot MIN mening omkring den slags værktøjer, hav en god dag :)

Venligst,
Bjarke 

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 16:46

Der er absolut intet på den hjemmeside der afspejler troværdighed, så hold dig langt væk fra det. 

Venligst

Brian Phillip

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 19:25

Totalt fusk

se bar i toppen siges der TOTALT UDSOLGT

Men stadig kan de signe up

det lugter langt væk

Dansk linkbuilding