Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

pdf til billedfil

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 157
Fra  Lunnsgård Handel Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et pdf format som jeg godt vil have som billedfil. Jeg har prøvet med det lille værktøj "paint" men billedet bliver sløret når jeg feks. overfører til Facebook.

Se eksemplet.

PDF

5153.a5_flyer.pdf

forsøg på at overføre til billedfil..sløret kvalitet

hvordan får jeg lavet en knivskarp billedfil af flyeren på pdf´en ??

MVH

Henrik Lunnsgård

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:24

Selvom filen er i pdf format, er den gemt som vector grafik. Dvs. at du uden problemer kan åbne den i f.eks. Adobe Illustrator og skalere billedet op til den størrelse du skal bruge. Jeg har lige testet og det spiller fint, ud over at jeg ikke har den font der bliver brugt. 

Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 157
Fra  Lunnsgård Handel Skrevet kl. 23:29

tak for dit hurtige svar.

Jeg har desværre ikke selv adobe - og sad lige nu og skulle uploade billeder til facebook profilen.

MVH

Henrik Lunnsgård

Tilmeldt 26. Jul 11
Skrevet kl. 23:32

Det var så lidt. 

Jeg har lavet en version i 1900x1380 som kan hentes her: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2697040/5153.a5_flyer.png

Den brokkede sig over noget med en ukendt "shading" type, så du må lige tjekke efter om billedet er godt nok. 

EDIT: Jeg fandt forresten den font der er brugt, så fonten skulle gerne være den samme. 

Tilmeldt 26. Jul 11
Skrevet kl. 23:34
Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:08

Hej, i win 7 kan du bruge klippe værktøj under Start, alle programmer - tilbehør. Har lige testet og det virker fint. Husk at gøre billedet så stort som muligt, inden du affotograferer det. Gem som jpeg. format.   Held og lykke  Mvh Robert  

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:09

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)