Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør !

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Amino'er.
Jeg er i gang med at starte min helt egen webshop op som skal sælge; Bælter, punge, kortholdere, slips og butterflies. Men desværre har jeg ingen leverandør, så derfor SØGER jeg en leverandør til disse ting.
Kontakt mig endelig hvis du selv er leverandør, eller har forslag til hvem jeg kan kontakte.

Søde Amino'er, tak.
M.v.h Kasper.
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:19

Dear Kasper:

We are an exporter in China for the belts,purse,card holders,ties and bow ties, we are in the hope of supply you from China at competitive price an high quality,Please tell us your mail box, so we can send our photoes directly

Waiting for your kindest reply

Best reards

caolichao

shijiazhuang ground

e-mail:lichao_22@hotmail.com

cell phone: 86 13111586239

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 17:28

Hej Knudsen00,

I første omgang hvor ligger dit budget så henne ad? Tænker på hvor mange styks du skal have hjem.
Jeg arbejder som konsulent i dansk-kinesisk sourcing virksomhed som både hjælper til produktion, indkøb og supply-chain management.

Jeg tager også personligt til Kina d.1 august hvor jeg blandt andet skal besøge en masse varehuse hvor jeg har mulighed for at danne en portfolio til dig over disse kategorier hvis du ønsker det.
Yderligere varetager vi også produktion fra start til slut inklusiv prototypeudvikling for en række størrere mode virksomheder, vi har blandt andet arbejdet med Asger Juel Larsen.

Kontakt mig så kan vi snakke nærmere om hvad det vil koste og hvad vi kan gøre for dig.

Mvh.
Philip

LIPA Sourcing / ZhongKai NongYe Co., Ltd.
philip.femo@gmail.com
60149416

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 17:57

Har du prøvet at Google dig frem til en leverandør? Hvis ikke er det en god ide, jeg fandt selv min leverandør efter flere ugers søgning, men så endelig Cool Så prøv at google det, og lad være med at give op efter første sideSurprise

Vh Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 18:14

Hej,

Vi kan tilbyde fornuftige B2B priser på slips og butterflies. Send en mail til info (a) styleguy.dk så sender vi dig nogle B2B priser på de ting vi sælger på StyleGuy.dk

Mvh.

Andreas

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 33
Fra  BRICpro.com Skrevet kl. 08:27
Fra Lystrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:41

Blot et godt råd.
Hvis du handler i østen, så vær sikker på at du ikke får alt formange kopivare i din butik.
For det første risikere du at de bliver taget i tolden og værst er hvis du får en sag på halsen af den originale importør eller producent.

Tro mig - jeg taler af erfaring ;-)

Niels
http://1kabel.dk

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:22 | Låst
Dette indlæg er blevet slettet.
Tilmeldt 10. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:49