Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside / shop

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 346
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 18:07
Jeg kan godt lide dit design - dog er der for meget spildplads omkring dine anmeldelser nederst, som andre også har fremhævet. Umiddelbart synes jeg, du bør gøre lidt mere ud af at skabe tillid. Dit link Hvem er Kim Liljehult? er meget lille og ligger helt oppe i hjørnet. På den side fremhæver du alle dine erfaringer, men du bør efter min mening skrive en præsentation af dig selv - din mission med siden - i stedet for at skrive CV. 
For at sige det groft er dine kunder ligeglade, hvor dygtig du er, de interesserer sig for sig selv, og for om du også kan hjælpe DEM af med deres angst. 
Det vil sige, at du skal appellere personligt til hver enkelt, der besøger siden. Det er endnu mere vigtigt, fordi du arbejder med et så følsomt emne
Som det er nu, synes jeg, at det virker for business-agtigt. Det er synd, for efter et kig på dine erfaringer er jeg ikke et øjeblik i tvivl om, at du virkelig er engageret og dygtig. Men det bedrer heller ikke sagen, at du på din forside sidder halvt skjult bag et stykke papir ...
Og en lille tilføjelse: Retskrivningsordbogen siger i dag linje - ikke linie. :)
Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 18:27

Hej

Tusinde tak for dit svar :)

Du har ret i at jeg kunne fortælle noget mere om mig selv, og hvad den besøgende kan få ud af at lytte på mig.

Det var også min ide, at første pop up skulle være en video om mig og hvad den angste kunne bruge mig til. Ligesom det var meningen at første video på forsiden, skulle ha været noget fra samme skuffe.

Ideen er dog at jeg har lavet hjemmesiden helt om, og at mit fokus ligger på min anden side. Denne side skulle "groft sagt" ordnes, laves og sætte på hylden. Den har i forvejen taget 100 år, og tiden gør at jeg ikke får lavet de to intro videoer som kunne gøre en forskel.

De to videoer kommer dog på M to-do-listen.

Jeg må sige at jeg er ikke specielt stolt af, hvis det ligner FOR MEGET business-agtigt. Det er i forvejen et meget følsom område at bevæge sig på. På den ene side, så er egentlig det som det er - det skal bare helst være skjult og "heltegerningen" skal føre vejen.. I forvejen går jeg "langt længere" end de fleste.
Det er ikke fordi jeg ikke gør min "gerning" og føler for det jeg laver. Den går bare ikke uden mad på bordet og betalt klinikleje osv osv. Derfor er det også en forretning.

Hvis du har mod på det, så må du meget gerne se på min anden side og fortælle om du oplever det samme her (tillid og buisniss-agtigt) -> www.angstekspert.dk

Jeg er SÅ nysgerrig, da det med reklame og at "føre sig frem" det er et nyt arbejdsfelt for mig.

Tak.

/Kimse

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 21:46

Hej 

Jeg synes, du er inde på noget af det rette på angsteksperten.dk, men du kunne uddybe det. Ideen med en pop up-video, hvor du fortæller din egen historie, er god, men mange af os har jo en pop up-blocker. Hvis du vælger den løsning, vil jeg foreslå dig at skrive det, du siger i videoen, synligt på din forside; om nødvendigt i referat. På din Hvem er Kim-side vil jeg foreslå dig at appellere meget mere direkte til kunden/den angstramte. "Er du ramt af angst? Drømmer du om et liv uden angst - et liv i frihed? Jeg har været i din situation - og jeg fandt en vej ud ...". Når først du lige finder tonen, kan du sikkert sagtens skrive på den måde. 

Det er selvfølgelig vigtigt, at du får nævnt din ekspertise, men i det her tilfælde er din personlige historie og evne til at skabe tillid næsten endnu vigtigere. 

Med hensyn til markedsføring i øvrigt: Har du overvejet at lægge en video, hvor du fortæller om din egen vej ud af angst, på YouTube med link til din hjemmeside? Du kan også give folk gode råd på diverse angstfora og psykiatriske fora, som sikkert findes. 

Din ide er god, det er bare med at få den præsenteret rigtigt og præciseret, hvem du er, og hvilke ideer der ligger bag siden. 

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 00:20

Tak for dine ord og tak for din tid. Det er jeg glad for. Havde jeg råd, så havde jeg bedt dig hjælpe mig nærmere målet.

Man skal kunne mange ting som selvstændig Idea.

Jeg tror jeg forstår din pointe og vil kigge på det hele en gang til.

Efter det du skrev sidst, der har jeg også tænkt endnu mere i baner som: Hvad vil den angste ha når de kommer til min side. Har sågar lavet en mini undersøgelse, så har en god ide om hvad det er de har brug for.

Indtil videre har jeg haft meget fokus på "hvad vil jeg sige, hvordan siger jeg det og hvem er jeg i det her". Det syntes jeg nu jeg er klar over, og så er næste skridt at sige det "det de gerne vil høre" og hjælpe med at de kan få det de har brug for. Der hvor de ikke ved hvad de har brug for, der kan jeg give gode forslag baseret på min personlige historie og min faglighed.

Tak Coffee

/Kimse

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 00:45

Jeg har et par småting.

Jeg kan ikke lide, at der er 2 navigationsbarer, men det er nok mig, der er umoderne.

De grønne striber, med gradueringerne, virker meget voldsomme på mig.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 01:20

Jens

Tak for input :)

Umoderne eller ej - så er det sådan du har det :)

Det er ikke lige noget jeg tænker at lave om, med mindre andre har samme fornemmelse?

/Kimse

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 01:36

Louise Lamberth - Tekstfokus:
Med hensyn til markedsføring i øvrigt: Har du overvejet at lægge en video, hvor du fortæller om din egen vej ud af angst, på YouTube med link til din hjemmeside? Du kan også give folk gode råd på diverse angstfora og psykiatriske fora, som sikkert findes. 

Sorry glemte at svare. Jeg har allerede lidt videoer på youtube, men har ellers holdt mig til vimeo. Problemet har ikke været at få besøgende (!). Da jeg på AngstLinien har haft 100 videoer om angst - de er set af ca. 10.000/årligt -  de sidste ca. 2 år. Mit problem har været at få dem, de gratis besøgende, til at få behandling hos mig (og jo, det er vidst gået meget godt..). Mit problem har været at jeg ikke har haft anden at tilbyde, der er derfor jeg vil lave online angstkurser og online angstskole.

Så svaret er at jeg har gang i videoer, også lidt - ikke nævneværdigt, på youtube. I min nye lancering, og "parkering" af AngstLinien har jeg slettet ca. 50 videoer.

Jeg skal i gang med at lave nye videoer til de angst. Gratis og til kurser.

Ser virkelig Big Smile frem til den dag, hvor jeg kan halvtidsansætte en til markedsføring og tekst samt en til web. Så kan jeg bruge min ressourcer bedst muligt, min viden om angst. Pt bruger jeg tid på hjemmesider, tekst, strategi og seo og you name it... men det er jo alle den båd vi som iværksættere er i.

♥ Kimse

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)