Skrevet privat besked :) |
Feedback på hjemmeside / shop
Jeg kan godt lide dit design - dog er der for meget spildplads omkring dine anmeldelser nederst, som andre også har fremhævet. Umiddelbart synes jeg, du bør gøre lidt mere ud af at skabe tillid. Dit link Hvem er Kim Liljehult? er meget lille og ligger helt oppe i hjørnet. På den side fremhæver du alle dine erfaringer, men du bør efter min mening skrive en præsentation af dig selv - din mission med siden - i stedet for at skrive CV.
For at sige det groft er dine kunder ligeglade, hvor dygtig du er, de interesserer sig for sig selv, og for om du også kan hjælpe DEM af med deres angst.
Det vil sige, at du skal appellere personligt til hver enkelt, der besøger siden. Det er endnu mere vigtigt, fordi du arbejder med et så følsomt emne.
Som det er nu, synes jeg, at det virker for business-agtigt. Det er synd, for efter et kig på dine erfaringer er jeg ikke et øjeblik i tvivl om, at du virkelig er engageret og dygtig. Men det bedrer heller ikke sagen, at du på din forside sidder halvt skjult bag et stykke papir ...
Og en lille tilføjelse: Retskrivningsordbogen siger i dag linje - ikke linie. :) |
Hej Tusinde tak for dit svar :) Du har ret i at jeg kunne fortælle noget mere om mig selv, og hvad den besøgende kan få ud af at lytte på mig. Det var også min ide, at første pop up skulle være en video om mig og hvad den angste kunne bruge mig til. Ligesom det var meningen at første video på forsiden, skulle ha været noget fra samme skuffe. |
Hej Jeg synes, du er inde på noget af det rette på angsteksperten.dk, men du kunne uddybe det. Ideen med en pop up-video, hvor du fortæller din egen historie, er god, men mange af os har jo en pop up-blocker. Hvis du vælger den løsning, vil jeg foreslå dig at skrive det, du siger i videoen, synligt på din forside; om nødvendigt i referat. På din Hvem er Kim-side vil jeg foreslå dig at appellere meget mere direkte til kunden/den angstramte. "Er du ramt af angst? Drømmer du om et liv uden angst - et liv i frihed? Jeg har været i din situation - og jeg fandt en vej ud ...". Når først du lige finder tonen, kan du sikkert sagtens skrive på den måde. Det er selvfølgelig vigtigt, at du får nævnt din ekspertise, men i det her tilfælde er din personlige historie og evne til at skabe tillid næsten endnu vigtigere. Med hensyn til markedsføring i øvrigt: Har du overvejet at lægge en video, hvor du fortæller om din egen vej ud af angst, på YouTube med link til din hjemmeside? Du kan også give folk gode råd på diverse angstfora og psykiatriske fora, som sikkert findes. Din ide er god, det er bare med at få den præsenteret rigtigt og præciseret, hvem du er, og hvilke ideer der ligger bag siden. |
Tak for dine ord og tak for din tid. Det er jeg glad for. Havde jeg råd, så havde jeg bedt dig hjælpe mig nærmere målet. |
Jeg har et par småting. Jeg kan ikke lide, at der er 2 navigationsbarer, men det er nok mig, der er umoderne. De grønne striber, med gradueringerne, virker meget voldsomme på mig. |
jps@jensstolt.dk
Jens |
Sorry glemte at svare. Jeg har allerede lidt videoer på youtube, men har ellers holdt mig til vimeo. Problemet har ikke været at få besøgende (!). Da jeg på AngstLinien har haft 100 videoer om angst - de er set af ca. 10.000/årligt - de sidste ca. 2 år. Mit problem har været at få dem, de gratis besøgende, til at få behandling hos mig (og jo, det er vidst gået meget godt..). Mit problem har været at jeg ikke har haft anden at tilbyde, der er derfor jeg vil lave online angstkurser og online angstskole. |