En kendt fejl. Undermenu kan nogle gange vises forkert. (er fejlmeldt..)
Betaling videoer ses som per-pay-view. Du behøver IKKE bruge kendte dyre løsninger. Lav dit eget via Wordpress :) Test prisen er sat til kr. 10. Den bliver på kr. 199.- .......
Det er godt med anmeldelser, men jeg synes, at det er lidt voldsomt at indsætte så mange på forsiden.
I footeren fylder dine sociale ikoner rigtig meget.
Der er i det hele taget mange steder, hvor der er for meget spildplads. For eksempel under angstbehandling, der ville jeg udnytte noget af al den plads. Du kunne for eksempel sætte det op i to kolonner.
Du benytter html-elementer center en del. Det er ikke understøttet i html5, som du benytter. Du har også et par andre kodefejl som f.eks. lukkede p-tags, der ikke er åbne.
Dit dokument-heading for forsiden er "Nyhedsbrev lavet specielt til dig med angst".
En af de første hjemmesider herinde jeg ikke rigtig har noget at påpege! Jeg kigger måske forbi med et par SEO anbefalinger imorgen ;o) Det op af bakke på en gammel spand der bruger 2-3 sekunder inden den registrer et keypress...
CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil.
Det bliver desværre en meget hurtig gennemgang da jeg er lidt tidspresset med egne projekter, ferier osv lige pt.
Jeg kan dog godt skrive uddybende ned hvilke værktøjer jeg benytter og hvad jeg kigger efter, med links og guides til hvordan du nemmest kan gøre mig efter - såfremt dette skulle have interesse :-)
Hvis du har brug for en dybdegående analyse der kommer igennem _ALT_ er du meget velkommen til at kontakte mig, så finder vi en god sommerpris! ;-)
Mvh
CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil.