Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af kontorstol

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har sikkert været oppe og vende mange gange, men jeg står og skal bruge en kontorstol da den gamle er begyndt at gå i forfald. Jeg bruger mere tid foran computeren end jeg vil indrømme og har bøvl med ryggen, så den skal være ergonomisk. Jeg har ikke plads i mit budget pt. til at det kan blive en herman miller stol, så findes der nogen kontorstole som har samme komfort til en anden pris?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Daniel,

Jeg kan ikke specifikt anbefale en bestemt kontor stol til dig.

Dog kan jeg kun anbefale, at tage ind i en møbel forretning i dit lokale område, der sælge ergonomiske kontor stole.
- Har nemlig samme problem som dig - Sidder for meget ned, og døjer specielt med ryggen og lænnen.

Det har fået mig til at spare sammen til en ordentlig ergonomisk kontor stol, samt hvor jeg tager ind i en fysisk butik og prøver dem.

Håber for os begge's og andres, at der er Amino'er, der har erfaring med salg af kontorstole, og som ved hvordan de fungere.

/Nils

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal bare ud og træne lidt mere. Surprise

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 20:03

Remy:

Du skal bare ud og træne lidt mere. Surprise

Hehe der er ingen tvivl om at det kunne afhjælpe lidt, men jeg har en ryglidelse som jeg desværre aldrig slipper helt for.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 20:04

Tak for dit svar Nils, vil tage ud og kigge i morgen :)

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 82
Fra  Office2go Skrevet kl. 20:31

Hej Daniel

Du kan få rigtig mange gode ergonomiske kontorstole til en hel anden pris end Herman Miller stole - der i øvrigt ikke er specielt gode set fra et ergonomisk synspunkt! Prøv at checke vores stole hos Office2go - http://www.office2go.dk/shop/kontorstole-14c1.html - Hvis du vil have en rigtig god stol til en endog meget fornuftig pris - så kom forbi og check vores Younico Pro stol til 1450 kr. eks moms eller vores Topline stol til 1735 kr. eks moms. Hvis du kommer forbi kan du få en hel masse rådgivning om hvilket stol du skal vælge og du kan få den med hjem med det samme!

Mvh Jacob Holm

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 22:41

Hej Daniel. Jeg sælger kontorstole på www.istol.dk og har også rigtig ergonomiske kontorstole bl.a. nogen der mindsker presset på lænden som er det de fleste kæmper med ved siddestillende arbejde. Er det også lænden der piner dig?

Alle stolene kommer for i øvrigt med 14 dages fri returret hvor vi betaler returfragten hvis du ikke kan bruge stolen så det er 100% risikofrit at handle hos os.

Du er også velkommen til at ringe i morgen hvis du vil have lidt hjælp til at vælge den rette model.

Mvh morten

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 07:43

Tak, jeg vil lige tjekke jeres stole ud, så kan det være at jeg ringer. Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)