Nyduft.dk |
Parfumére
Udtalt parfy mere, som i mere parfume for pengene :-)
Vh Jens
Nyduft.dk |
Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.
Parfumére |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
- OpenScent - BestScent - ScentMe - ScentIt - PerfectScent - SweetScent - LoveScent - ScentHeaven - Lugtfintmeddisseparfumer.dk |
Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk
Smellit.dk (Smell It) :) |
Heheheheeh |
Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/
Når man handler parfumer generelt så er der for mig 2 kategorier - dem som køber en billig en der dufter alt for meget af 80'ernes John travolta eller dem som gør sig mere umage og måske har 1 duft de har vænnet sig til, og måske gerne prøver noget nyt :) Der tænker jeg så du går efter nummer 2. det lidt mere eksklusive look hvor kunden føler sig i højsædet, og får følelsen af når de går ind under dit kommende navn at de er noget specielt måske :)? Mange af dine konkurrenter hedder ting som billigparfume, parfumeriet, parfumeshop, også er der matas etc. hvorfor ikke skille sig lidt ud ;) Jeg ved ikke om følgende er blevet nævnt, men de ryger sgu afsted alligevel Eaudetoilette.dk Parfumehustleren.dk unisexparfume.dk mrparfume.dk sprayogduft.dk trykogduft.dk :) |
Mrduft.dk eller Mr-duft.dk Dinduft.dk eller Din-duft.dk |
Mine forslag: Scentopia (.dk) Perfutastic (.com .dk) Smellgood (.dk) World of scents (.dk) Duftenes verden (.dk .com) Scent-taur (.dk .com) Scenttaur (.dk .com) Odoration (.dk) Odoris (.dk) Det var mine forslag. Det har ledige domæner i .dk og .com (se i paranteserne). HUSK! Jeg har ikke tjekket om mine bud allerede er blevet foreslået. |