Hej derude, Vi er 2 gutter på 21 og 19 år, som har valgt at opsige vores job i vores nuværende firma. Vi vil gerne starte vores egen virksomhed op. Vi er de sælgere, som har lavet flest salg til vores virksomhed igennem et halvt år og har valgt at gå sammen om dette projekt, da vi har samme mål og ambitioner og kører rigtig godt socialt også. Vores spørgsmål går egentlig ud på hvordan vi bedst muligt får fat i vores kunde. Vi har solgt TV abonnementer, telefon abonnementer, forsikringer og meget andet, dog kun til private. Ville DU som virksomhed have det bedst med at få en e-mail, blive ringet op eller møde os personligt? Vi vil lægge ret aggresivt ud, så vi kommer i søgelyset og tilbyde dem salg, som de ikke forventer vi kan lave, da vi kun er 2 konsulenter. Men det kan vi! Virksomheder, som kunne være interessante er alt indenfor teleselskaber, til TV abonnementer eller andre ting, som privatkunder kan købe på abonnementsbasis. Mvh Jannick og Daniel. |
Jannick Joel:Ville DU som virksomhed have det bedst med at få en e-mail, blive ringet op eller møde os personligt?
start med at aflive e-mail uopfordret da det ville være spam og koste jer dyrt. Om man foretrækker telefon eller besøg tror jeg er meget individuelt. Personligt ville jeg foretrække, at sælger afstemte med omstillingen hvem hos os der tog sig af den type henvendelser og om det var noget omstillingen ville stille ind. Jeg plejer faktisk at tage mod den type henvendelser hvis de ikke er helt tossede - ud fra at alle skal ha en chance og der givet er et levende menneske i den anden ende
Besøg ville min hverdag ikke ha givet mulighed for. Alt for meget på rejse og en hverdag der var fuldt op, så ofte ville omstillingen tale med mig, høre hvornår jeg havde tid - og enten nappede jeg den omg - eller bad om at blive ringet op - på et andet tidspunkt, som jeg så efter bedste evne smed i outlook
Sidste mulighed jeg også kan li er, at omstillingen hører hvad man vil, fortæller hvem den ansvarlige er OG giver mulighed for at sende en brochure eller snail-mail - alm brev - som jeg kunne skimme og evt fange interesse for
Jeg tror omvendt, at der er typer der synes det er OK med besøg, men I ved jo fra jeres tidligere hverdag, at ikke alle har god tid og ikke alle gider tale med sælgere.