Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores nye side

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos.

Vi søger lidt feedback på vores nye side.
Efter længere tid hvor der er lavet et stort arbejde i baggrunden er vi næsten klar med vores nye side.

Meget gerne med test fra smartphone også :) 

Alt kan bruges så hold dig ikke tilbage.

www.firmaconnect.net

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det første indtryk syntes jeg er yderst godt, i har lavet en rigtig lækker side der er behagelig at se på - Ser bestemt godt ud Yes ...

Et par detaljer - Under "Kontakt" syntes jeg at "Address:" skulle ændres til dansk når resten er det, "Adresse" lyder bedre Smile

Under "Portfolio" syntes jeg det ser lidt forkert ud, er det ikke helt færdigt ? ... Personligt ville jeg godt kunne trykke på "Portfolie" og  jeg kom frem til en side, fx med billeder af valgmuligheder, kontra at skulle vælge fra menuen, men det er så nok en smags sag.

Kigger lige lidt nærmere, men generelt har siden et super flot udtryk.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først: tillykke med den side :) 

Generelt:

Få læst lidt korrektur, der er flere sætninger hvor i mangler nutids r, afslutter sætninger med , og lignende

Forside:

"Uendelige muligheder for fantastisk design" - Hvad er det i vil vise her? Jeg har svært ved at finde en sammenhæng mellem titlen og de 2 hjemmesider der vises under - mere tekst!


Derudover skriver i at man nemt kan se i designer med SEO for øje ved at kigge på jeres kildekoder, så det gør man selvfølgelig:

1. I har utrolig mange CSS filer, få det samlet i én.

2. I har rigtig meget inline styling -> få det over i en CSS.

Jeres menu er grå og en del af jeres slider billeder er grå så teksten kan nemt komme til at blive noget blurred, som f.eks. her

http://screencast.com/t/7zO2cCYN

På jeres kontaktside skriver i "Åbningstider" - Er det tidspunkt man kan besøge jer på, eller bare forvente svar pr mail? Uddyb det i teksten på siden hvad man kan indenfor jeres åbningstider?

Det var hvad jeg lige faldt over hurtigt :-) Undskyld den kludrede opstilling, det er gået lidt hurtigt! Håber i kan bruge noget af det :-) 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Kristensen:

Et par detaljer - Under "Kontakt" syntes jeg at "Address:" skulle ændres til dansk når resten er det, "Adresse" lyder bedre Smile

Av den havde vi vidst glemt, tak :)
Hermed rettet 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Lidt af det hele fra dig, takker :)
Tager vidst lidt tid at gå den igennem men mange tak for dine indspark, lige det vi skal bruge. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første der springer mig i øjnene er, at I gentager jer selv flere gange på forsiden.
Sørg for at få en professionel til at korrekturlæse hele jeres website, det virker altid utroværdigt, når der florerer stavefejl, slåfejl og gentagelser.

"Velkommen til Firmaconnect.net

Vi skaber interaktive, moderne, iøjnefaldende hjemmesider. interaktive, moderne, iøjnefaldende hjemmesider online tilstedeværelse for din virksomhed ved at skabe en professionel hjemmeside der bedst passer til dine behov og målgruppe."

Desuden vil jeg anbefale jer, at holde venstre bagkant på teksten i de fire emne bokse nederst på forsiden, det er aldrig pænt med "floder" i en tekst.

Udover disse observationer, synes jeg I har skabt jer en velfungerende og flot side.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende projekt.

"Vi skaber interaktive, moderne, iøjnefaldende hjemmesider. interaktive, moderne, iøjnefaldende hjemmesider online tilstedeværelse for din virksomhed ved at skabe en professionel hjemmeside der bedst passer til dine behov og målgruppe."

Læs lige ovenstående igennem igen, og fortæl mig at det giver mening at gentage ord i den grad.

Du bruger den samme tekst til hjemmesider og shop, men "glemmer" at ændre fra "hjemmeside" til "shop". Måske der skulle arbejdes lidt mere for at få en helt anderledes tekst til hvert punkt.

Anders, Helle, Rasmus og Jacob siger........ Det mest troværdige ville være om disse personer var nævnt med hjemmeside, evt. med link til siden sammen med deres ros.

Der har sneget sig en underscore ind efter "Åbningstider".

På forsiden - de 4 punkter med billede og tekst. Der har du valgt at teksten skal have lige margener.

Specielt i teksten ved SEO kan man se hvor forfærdeligt det ser ud, når teksten bliver trukket ud for at passe til højre margen. Mener jeg.

"Kontakt Os" - "os" skal ikke være med stort o.

"Firmaconnect" Med stort F hele vejen igennem, og ikke som nu, hvor det er skrevet med lille f på pris-siden.

"Din opsætning kan blive unik med vores made at designe dine side, du bestemmer selv om du ønsker 1, 2 eller 3 kolonner på din side, dertil bestemmer du også selv hvilken..."
Mangler der tekst her? Eller skulle der have stået den fulde tekst på den side der linkes til?
"made" skulle nok have været "måde",  og "dine side", enten "din side" eller "dine sider".

Jeg savner en "Om os" eller "Hvem er vi"....... Og et CVR-nummer!

 

 

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Okay det meste handler vidst om tekst og der er en del at arbejde med.

Søger hermed en tekstforfatter :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)