Hej kære aminoer Jeg er i gang med researche til at starte en konsulentvirksomhed op med speciale i samarbejde, ledelse og effektivisering. Til brug for dette kan vi hjælpe hinanden. Du har/er: Mellemleder eller leder i en mindre virksomhed/afdeling og er bevidst om betydningen i at samarbejdet (trivsel og motivation) og effektiviteten er i top. Du kan se at der er plads til forbedring eller deciderede udfordringer i din afdeling/virksomhed og vil gerne have hjælp. Jeg har behov for: At få indblik i hvilke udfordringer og problemstillinger der primært gør sig gældende i virksomheder og afdelinger i landet med henblik på at målrette min egen virksomhed. Jeg tilbyder: Gratis sparring/konsulent bistand alt fra et par samtaler, undersøgelser til projekter alt efter hvad vi aftaler.
Jeg er/har: Mellemleder erfaring Send mig en besked herinde eller på rigspeter@hotmail.com
Peter Kamp |
Ringe trivsel, konflikter, problemfyldt samarbejde og manglende effektivitet kan ses på bundlinien. Her er et gratis tilbud til dig!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)