Jeg har netop sagt ja til en aftale med dem og er meget spændte på hvordan resultatet bliver! Ingen i min branche ser ud til at have gjort det her før.
NU har jeg ikke lige sat mig ind i hvilken branche du er i.. men sådan som jeg ser det, så skal du have nogle høje avancer på dine produkter før det kan svare sig..
I mit tilfælde er vi i en fase, hvor vi stadig forsøge at vinde kendskabsgrad, så vi er villige til at bruge lidt penge på det..
Just Half Price nyhedsbrev gav en masse trafik de første 2 dage og derefter mere moderat besøgende fra siden.. men det har givet ret fint på salgssiden..
Vi har på 7 dage solgt 25 pakker af dem som vi tilbød derinde.. Nu er det Nespresso kapsler jeg sælger så det synes jeg er udemærket..
Alt i alt er jeg ganske godt tilfreds..
Glæder mig til at høre om dine erfaringer og resultet
Jamen, jeg "sælger" dildoparties ;) Så det er jo en helt anden branche og det er generelt en meget anden type markedsføring jeg kan benytte mig af. Det er lige før jeg overvejer at lave et eller andet vildt stunt og få omtale i pressen i stedet ;)
Jeg har nu været online noget tid og der er indtil videre kun købt 5 parties (jeg er på i Silkeborg og Århus) og jeg håber næsten snart at de opgiver og hæver kontrakten, som lyder på 50 solgte styk.
Jeg ved så godt at jeg burde arbejde mere med hjemmesiden, men da der er indkøbt en masse til lager og sådan, så kniber det lidt med pengene til projektet ;)
Søren, jeg skal også selv til at sælge på dealsites, så det kan være jeg skulle prøve at kontakte just half price. Nu er min branche så handelsvirksomhed med køb af restpartier, så jeg køber jo mine partier langt under indkøbspris. Men rart at høre, at det gik godt for dig :)
Carina, mht. Presseomtale, så er det slet ikke så svært som folk tror. Du skal finde en god historie om din virksomhed,mskrive den som en artikel, så journalisten ikke behøver lave for meget arbejde, et rigtig godt billede, og så sender du den til samtlige journalister.
Vh. Daniel
Er din tekst eller billede blevet kopieret? Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"