Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Succes-siden" - hvad bruger I den side til der kommer efter kunden har betalt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Liv'IN - www.livin.dk Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad bruger I den side til der kommer efter kunden har betalt?

Min er SÅ kedelig og jeg vil gerne bruge den mere aktivt. 

Her tænker jeg specielt Nyhedsbrevstilmeldinger og facebook-likes.

Vi har vurderet om jeg kan sælge mere direkte på denne side, men det har jeg konkluderet at jeg ikke kan. Derfor tror jeg "målet" med denne side må være at få etableret en fremtidig kontakt til "gamle" kunder. 

Skulle nogen have lyst til at smide et billede af deres design på "succes-siden" op vil det være fedt. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 11:37

Hej Allan

Her hos Bærbar.com bruger vi den til noget meget vigtigt for kunden - nemlig at fortælle, hvornår han/hun vil modtage de bestilte produkter.
Samtidig fortæller vi lidt om, hvilke produkter kunden netop har købt.

Enkelt og meget vigtigt for en webshop.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 11:41

Helt i tråd med det du skriver så ville jeg også se hvordan man kan få mere ud af kunde på længere sigt.

Jeg tænker specielt på tilmelding til nyhedsbrev, hvis du ikke allerede har høstet dette under checkudprocessen.

Giv kunden nogle fordele og se om du ikke kan få kunden til at give dig en emailadresse.

Du må naturligvis ikke glemme det du allerede har: "Vi har motaget din ordre...."

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 12:37

Hej Allan,

I dit tilfælde med en webshop vil jeg også vurdere, at e-mails og sociale "likes" er meget værdifulde, for derigennem at kunne lave mersalg på disse kunder senere hen. Det er jo absolut relevante personer du kan få ind her, idet de allerede har købt noget hos dig.

På min egen hjemmeside er målet for konvertering at folk kontakter mig via en formular, og her har jeg oprettet en "tak"-side der fortæller den potentielle kunde at deres besked nu ligger i min indbakke og venter på at jeg læser den. En lille personlig besked med et billede af mig selv der gør, at de føler sig mere personligt behandlet end hvis der blot havde været den klassiske "Din besked er sendt!" eller "Tak for din henvendelse!".

mvh

Tobias Ehlig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)