Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler iværksætternetværk i Aarhus! Hjælp søges!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Jørgensen:
Super. Du vil ikke lave en tilsvarende side på facebook, da flere bruge facebook end Google+?

Hej Michael,

Nej, det vil jeg faktisk gerne undgå. Jeg ser en klar fordel i at have det samlet på ét medie, og her falder valget på Google+ simpelthen fordi det er hvad der (specielt i fremtiden) bliver brugt professionelt, modsat Facebook som er forbeholdt familie og venner.

Alle bør have en Google+-profil, så dem der endnu ikke har må bare få det oprettet hurtigst muligt :-)

mvh

Tobias Ehlig

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Jørgensen:

Super. Du vil ikke lave en tilsvarende side på facebook, da flere bruge facebook end Google+?

Jeg har nu oprettet en FB gruppe som hedder Iværksætter Netværk Aarhus da jeg ikke selv kunne finde et derinde, så er du fra Aarhus og har en iværksætter gemt i maven, så er du meget velkommen til at melde dig ind i gruppen :) https://www.facebook.com/groups/ivaerksaetternetvaerkaarhus/ 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 292
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Jørgensen:

Hej Aminoer

Mens jeg læste i Aalborg var jeg en del af "iværksættersamfundet" deroppe, men jeg flyttede til Aarhus for snart et år siden i forbindelse med at jeg blev færdig med studiet og fik job i Aarhus. 

Jeg har igennem et stykke tid savnet at være en del af et iværksættermiljø og vil gerne møde nogen andre ildsjæle og iværksættere i Aarhus. Jeg håber I kan anbefale nogen netværk, møder, kurser eller lignende, hvor jeg har mulighed for at møde ligesindede.

Jeg savner at sparre og snakke iværksætteri. Jeg har drive og og iværksættererfaring kombineret med en økonomuddannelse og revisionserfaring. Jeg vil gerne indgå i et start-up, hvis muligheden byder sig, men jeg vil også bare gerne møde nogen med personer med samme interesse som mig selv.

Skyd løs!


På forhånd tusind tak. 

Michael.

Jeg vil klart anbefale KaosPiloterne i Filmbyen. Alternativt Lynfabrikken eller Godsbanen.

Arbejder i øvrigt med rådgivning af iværksættere der står i din situation. Sig til hvis du er interesseret i at vide mere. (bor selv i Aarhus)
Du kan læse mere om undertegnede på www.jonathanloew.dk

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)