Mens jeg læste i Aalborg var jeg en del af "iværksættersamfundet" deroppe, men jeg flyttede til Aarhus for snart et år siden i forbindelse med at jeg blev færdig med studiet og fik job i Aarhus.
Jeg har igennem et stykke tid savnet at være en del af et iværksættermiljø og vil gerne møde nogen andre ildsjæle og iværksættere i Aarhus. Jeg håber I kan anbefale nogen netværk, møder, kurser eller lignende, hvor jeg har mulighed for at møde ligesindede.
Jeg savner at sparre og snakke iværksætteri. Jeg har drive og og iværksættererfaring kombineret med en økonomuddannelse og revisionserfaring. Jeg vil gerne indgå i et start-up, hvis muligheden byder sig, men jeg vil også bare gerne møde nogen med personer med samme interesse som mig selv.
Jeg er lidt i samme båd. Har boet i Århus i en årrække, men trænger til at komme ind i et iværksættermiljø. Har drevet egen webshop og har en ny en på trapperne.
Har du gjort dig nogle tanker om hvad du tænker i forhold til "iværksætternetværk". Vil du fysisk mødet med personerne eller skal det være et "onlinenetværk"?
Tak for svar til alle. Det er fedt at høre, der er lidt gang i iværksættermiljøet selv her i sommerferien :-)
@ Emil
Jeg søger primært et fysisk mødeforum, hvor man mødes og taler iværksætteri, men et onlinenetværk kan jo være en begyndelse. Kan du anbefale nogen iværksætternetværk?
Nu har der en del gange været postet indlæg om iværksætternetværk i Aarhus her på Amino. Så derfor har jeg oprettet denne Google+ gruppe for iværksættere i Aarhus, hvor vi kan samle alle interesserede, og så derefter få stablet nogle ting på benene.
Hej Michael. En smule offtopic, men du skriver, at du var en del af 'iværksættersamfundet' i Aalborg. Hvor finder jeg mere information om dette - evt. nogle netværksgrupper?