Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler iværksætternetværk i Aarhus! Hjælp søges!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 16. Dec 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Mens jeg læste i Aalborg var jeg en del af "iværksættersamfundet" deroppe, men jeg flyttede til Aarhus for snart et år siden i forbindelse med at jeg blev færdig med studiet og fik job i Aarhus. 

Jeg har igennem et stykke tid savnet at være en del af et iværksættermiljø og vil gerne møde nogen andre ildsjæle og iværksættere i Aarhus. Jeg håber I kan anbefale nogen netværk, møder, kurser eller lignende, hvor jeg har mulighed for at møde ligesindede.

Jeg savner at sparre og snakke iværksætteri. Jeg har drive og og iværksættererfaring kombineret med en økonomuddannelse og revisionserfaring. Jeg vil gerne indgå i et start-up, hvis muligheden byder sig, men jeg vil også bare gerne møde nogen med personer med samme interesse som mig selv.

Skyd løs!

På forhånd tusind tak. 

Michael.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 10:23

Hej Michael.

Jeg er lidt i samme båd. Har boet i Århus i en årrække, men trænger til at komme ind i et iværksættermiljø. Har drevet egen webshop og har en ny en på trapperne.

Har du gjort dig nogle tanker om hvad du tænker i forhold til "iværksætternetværk". Vil du fysisk mødet med personerne eller skal det være et "onlinenetværk"?

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 10:57

Hej Michael,

Det lyder interessant, og jeg er også selv frisk på at deltage i noget lignende. Jeg lytter lige med her.

mvh

Tobias Ehlig

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:18
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 12:28

Cap'n Halfdan Timm:

Vi sidder en del af slagsen på Latinerkontoret - Lars Rasmussen, programmør (DGDA.dk) og undertegnede lige nu og to mere støder til senere i dag.

I skal være mere end velkomne til at joine os her. Vi overtager verden. :-)

Cool det vil jeg da lige kigge nærmere på, tak for linket! :)

Fra Randers
Tilmeldt 16. Dec 08
Skrevet kl. 09:00

Tak for svar til alle. Det er fedt at høre, der er lidt gang i iværksættermiljøet selv her i sommerferien :-)

@ Emil

Jeg søger primært et fysisk mødeforum, hvor man mødes og taler iværksætteri, men et onlinenetværk kan jo være en begyndelse. Kan du anbefale nogen iværksætternetværk?

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 10:15
Fra Randers
Tilmeldt 16. Dec 08
Skrevet kl. 10:36

Super. Du vil ikke lave en tilsvarende side på facebook, da flere bruge facebook end Google+?

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 10:48

Hej Michael. En smule offtopic, men du skriver, at du var en del af 'iværksættersamfundet' i Aalborg. Hvor finder jeg mere information om dette - evt. nogle netværksgrupper?

Fra Randers
Tilmeldt 16. Dec 08
Skrevet kl. 11:08

SEA er super godt og har mange tilbud, hvor du vil møde andre iværksættere: http://www.sea.aau.dk/For+studerende/

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)