Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop, Makalay.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Storebuddy.dk Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har efterhånden drevet webshoppen makalay.dk i 10 år.

Når man selv har opsat en side, og set på den fra en shopejers synspunkt, har man nok en tendens til at se sig en lille smule blind på, hvordan ens kunder opfatter ens side.

Jeg vil derfor blive rigtig glad, hvis I Aminoer, vil hjælpe med at yde feedback!

Jeg er specielt interesseret i brugervenlighed og konverteringseffektivitet! 

Ser frem til at høre fra jer!

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 564
Fra  HD Trading Skrevet kl. 08:13

Personligt syns jeg det er en indbydende shop, den kan du godt være glad for

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 10:33

Lidt feedback i forhold til brugervenlighed og konverteringseffektivitet:

Når man ligger en vare i kurven og går videre til bestillingen bliver jeg skræmt væk allerede i første step: "Bestil som gæst eller opret konto" Er klar over at man har muligheden for ikke at oprette en konto. Men med mindre du har statistik der siger at folk opretter en konto så synes jeg du skal droppe det.

Du kunne også overveje at fjerne topmenuen når man går til selve bestillingsforløbet hvor man skal indtaste oplysninger. Når den besøgende er ved dette punkt skal det eneste mål alligevel være at få kunden til at købe.

Ude i højre side står denne engelske tekst: "Custom CMS block displayed below the one page checkout progress block. Put your own content here." Den ville jeg slette eller oversætte hvis den skal være der.

Læs flere tips til konverteringsoptimering på http://www.benjamin-gundgaard.dk/konverteringsoptimering-i-187-trin.html

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra København
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Storebuddy.dk Skrevet kl. 10:52

Hej Emil

Mange tak for dine kommentarer. Jeg havde overset "Custom CMS block" blokken Skype-Blush.... Den er nu deaktiveret. Derudover har jeg bestilt en OneStepCheck out, som forhåbentligt gør det step noget mere overskueligt!

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 67
Fra  UP-ON GROUP Skrevet kl. 13:39

Hej Lasse

Jeg kigger bare på den som potentiel kunde, der skal købe lidt til fruen der hjemme :)

Jeg synes den er rigtig overskueligt, jeg kiggede de sider igennem der var, i forhold til dine produkter, det eneste jeg kan komme på, det er at varene går mange gange igen, i forhold til der er så mange kategorier, og under kategorier. Nu tager jeg bare et eksempel, i kategorien "solbriller" der synes jeg at der bare skulle være, under kategorien "pris" og "mærke". 

I forhold til mig selv kan jeg godt li at det er meget simpelt, og der ikke er for meget spild tid ved f.eks og bruge en masse tid ved at kigge på de samme vare i forskellige kategorier. 

Men ellers meget over skuelig og fed shop.

//Aron

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:03

Personligt synes jeg, at den sub-menu-bar der kommer frem ved hover tager for lang tid før den fader ud.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 14:18

http://www.makalay.dk/marshall-monitor.html

"Noget" er da gået galt på den der side.

Priser som f.eks. 1259,10 virker forkert. 10-øren eksisterer ikke mere.
Hvis det er fordi du giver x-antal % i rabat, så skriv det.

Du har ikke noget info om hvad materialet er under smykker. Det skal du have.

Heller ikke på caps er der noget om materialet. Det er vigtigt for kunderne at vide hvad det er de køber.

http://www.makalay.dk/marshall-hanwell-speaker.html

her har du også et par fejl. >br\... Og så er alt skrevet med store bogstaver, og på engelsk. Hvorfor ikke på dansk?

Brug denne stille sommertid til at gennemgå dine sider en for en - det lønner sig.

Yes

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 14:39

Det første jeg faldte over som der også blev nævnt, er noget information på produkterne.

- Der mangler helt klart en tekst til dine produkter "En moderne ring lavet af XXX belagt med sølv samt xxx sten" ... Aner intet om at skrive den slags tekster, men du kan nok se ideen.

Er der nikkel i dine smukker ? - Der står heller ikke noget omkring størrelserne, så her er der ihvertfald nogle timer i at få info Smile.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)