Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit nyheds site - Kom med ideer, kritik, feedback, gode råd osv.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis andre sidder med lign problemer håber jeg folk har det fint med at jeg opdatere løbende, som jeg finder en løsning.

Det problem jeg har rodet med noget tid har været at fjerne disse linier under kommentar feltet:

"Disse HTML koder og attributter er tilladte:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> "

Det så ganske enkelt ikke godt ud, og stort set ubrueligt for langt de fleste ... Løsningen blev inde under "comments.php" ... Der er nede i bunden en linie der hedder:

"<?php comment_form(); ?>"

Den skal slettes, og erstattes med denne her:

"<?php comment_form(array('comment_notes_after' => '')); ?>"

Det ser ihvertfald ud til at virke indtil videre Big Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37

WHOW... syntes altid jeg kommer med kritik når folk vil have noget bedømt, men det ser virkelig proff ud og dejlig overskueligt.

Det arbejde kan du virkelig være stolt af! 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 15:21

Mange tak for de fine ord Big Smile

Selvom den er bygget ud fra et theme, er jeg selv ved at være rimelig tilfreds med arbejdet, til at det er mit første forsøg. Der er efterhånden blevet rettet en del ting, og ikke bare smidt direkte ind og brugt.

Nogle af de ting jeg ved der mangler:

- Oversætte et par ting der ikke gider samarbejde, fx "By" samt "Comments"

- Endelig gad "Om siden" at placere sig i toppen, så den arbejder jeg på nu. Langt fra færdig, mangler billeder osv, men den er da begyndt at blive til noget nu.

Det er lige de primære ting jeg arbejder på nu, ellers hører jeg stadig gerne forslag. Næste punkt bliver at få mere samarbejde osv op at kører.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)