Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit nyheds site - Kom med ideer, kritik, feedback, gode råd osv.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Havde egentlig planlagt at vente lidt med denne tråd, men har bestemt mig for at jeg lige så godt kan begynde at få gode råd samt feedback lidt tidligere i processen i håb om at kunne få flere ting med.

Har ALDRIG lavet noget hjemmeside tidligere, så endte med at vælge Wordpress + købe jeg theme jeg syntes så godt ud. Den såkaldte support der skulle følge med var dog mildest talt ikke til stede, da jeg kom til problemer med skallering af nogle billeder.

Det punkt opgav jeg selv, og Martin fra MS Robotics (Har bruger herinde) har siddet og ændret det at få det til at lykkes bedst muligt, og er rigtig godt tilfreds med det resultat han har fået lavet til mig - Rigtig go hjælp jeg har fået her Yes.

Siden er egentlig lavet hovedsageligt for at få noget praktisk erfaring på hjemmeside området, så det er en lære proces for mig.

Men her er linket til min side:

http://kamera-nyheder.dk/

(Foto-kamera.dk ligger siden på, men syntes ikke navnet var godt nok efter jeg var gået igang)


Det er som navnet antyder en side hvor jeg vil skrive danske nyheder om nyt foto grej - Pt er artiklerne lidt gamle, men har stået med en flytning samt det problem med billederne, så der vil snart komme jævnligt flere. 

Har haft kontaktet adskillige firmaer som fx Canon, Sigma, Nikon osv for at sikre mig tilladelse til at bruge deres billeder + få sendt presse materiale. Derudover er jeg også igang med at skrive til en del større nyheds sider om samarbejde osv.

Der er et par ting jeg ved der skal rettes, fx:

 - Den menu i højre side med "Popular, recent osv". Denne skal selvfølgelig oversættes til dansk, men pt har jeg ganske enkelt ikke kunne få det til at lykkes.

- Har også en "Readers Comments" der skal oversættes, har bare ikke fundet punktet hvor det gøres endnu.

 - Der vil komme en "Om siden" samt en "kategori forklaring" øverst hvor jeg har kontakt, men pt er jeg ikke tilfreds med dem, så de er ikke online endnu.

- Et par små detaljer, logo skal placeres lidt bedre ...

Men tror ikke jeg vil skrive mere i dette indlæg, folk skal ikke nå at blive trætte af tekst :-) - Retter ikke noget det næste stykke tid, så folk kan se siden som den er ....

Takker på forhånd

/Mvh Henrik Kristensen

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Det se godt ud og London live er et godt valg til dit projekt

vedr oversættelse kan du evt prøve med codestyle
det er rimeligt nemt

 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Tonne Andersen:

Hej Henrik

Det se godt ud og London live er et godt valg til dit projekt

vedr oversættelse kan du evt prøve med codestyle
det er rimeligt nemt

 

Mange tak Yes ....

Er også godt tilfreds med London Live som theme, men det er bestemt ikke pga god support man skal smide penge efter det vil jeg sige.

Jeg vil lige prøve at kigge på hvad det codestyle er for noget så der kan komme styr på de sidste oversættelser.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

codestyle har desværre ikke lige indtil videre løst mit problem, så der er pt ikke ændret noget endnu på siden Smile

Alt kan stadig bruges, det næste stykke tid sidder jeg bare og får læst op på hvordan nogle af tingene løses.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fandt jeg stedet inde under "Editor" hvor jeg kunne ændre navnet på den Widget ude i højre side med "Populær osv" .... Skal dog lige have justeret dem til så at de kan være der, pt er fx "Tags" forsvundet grundet for lange navne.

"Comments" og "Readers Comments" er stadig ikke blevet rettet, men det hjælper på det.

Fik også smidt 3 nyheder op igår lige for at teste det med billederne, og det ser ud til at virke + Fik prøvet at smide Youtube film ind samt centreret den ...

 - Håber nogle flere er friske på at smide lidt feedback Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der ikke meget respons at hente ?  Smile

Nu lykkes det mig også efter noget tid inde i kildefilen at finde ud af hvor man retter "Readers Comments", så nu er næste punkt at finde "Comments" derinde et sted også.

Derefter mangler jeg også "By: admin" der lige skal oversættes ...

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon jeg skal tage det som godt eller skidt at der intet respons kommer ? Smile

Idag er det lykkes at fjerne lidt af det tekst der stod ned i bunden, mangler lidt det "Powered by Wordpress", som jeg dog hvis har en ide om hvor gemmer sig ...

"Comments" mangler jeg endnu, det gider ikke samarbejde, ellers er oversættelsen hvis næsten færdig.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin side du har fået lavet, Henrik. Umiddelbart er der ikke noget jeg synes er dårligt, men der er dog noget jeg synes mangler.

Hvad er det for en side? Hvem er ejeren? Altså, jeg efterspørger egentligt en om-os, side, således at man kan få lidt mere at vide om selve siden og dens historie. Det giver generelt også en bedre tryghed til hjemmesiden, hvis den er åben og hvis man kan læse noget om den og ejerne.

Den sætning der er herunder, vil jeg råde dig til at fjerne. Generelt er der ingen normale mennesker der fatter hvad det betyder, og for det andet skaber det også lidt Duplicate Content. Not good.

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Ellers en fin side. Nogle soclaie deling-knapper under artiklerne ville ikke gøre noget! :-).

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Lorenzo Jensen:

Rigtig fin side du har fået lavet, Henrik. Umiddelbart er der ikke noget jeg synes er dårligt, men der er dog noget jeg synes mangler.

Hvad er det for en side? Hvem er ejeren? Altså, jeg efterspørger egentligt en om-os, side, således at man kan få lidt mere at vide om selve siden og dens historie. Det giver generelt også en bedre tryghed til hjemmesiden, hvis den er åben og hvis man kan læse noget om den og ejerne.

Den sætning der er herunder, vil jeg råde dig til at fjerne. Generelt er der ingen normale mennesker der fatter hvad det betyder, og for det andet skaber det også lidt Duplicate Content. Not good.

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Ellers en fin side. Nogle soclaie deling-knapper under artiklerne ville ikke gøre noget! :-).

Hej

Tusind tak for din feedback, bestemt brugbar ...

Der kommer en "Om siden" samt også en "Katogori forklaring" .... Disse driller mig dog en del at få lavet ordenligt, så pt ligger de ikke fremme når de ikke fungere optimalt .... Håber da bestemt at få styr på det inden ugen er omme, for det er klart en ting der mangler, helt enig.

Den sætning der har jeg godt lagt mærke til flere gang, men indtil videre har jeg ikke haft held til at finde ud af hvor pokker jeg sletter den, mit detektiv arbejde er pt ikke lykkes Smile - Hvis nogle ved hvor det gemmer sig må de gerne sige til ...

Sociale medier er et emne jeg lige er begyndt at læse op omkring, få opsat en ordenlig facebook side og lign, så det er på tegnebordet.

Mange tak for feedback Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Dagens lektion er at roder man for meget inde i kildekoden, får man denne fejl:

"Parse error: syntax error, unexpected T_CLASS in /var/www/foto-kamera.dk/public_html/wp-content/themes/LondonLive/comments.php on line 31"

Samt et kommantar felt der er forsvundet Skype-BigSmile .... Belastende at man kan finde steder der står "Comments", men det ændre dælme ikke noget at oversætte dem, pt ingen succes.

Har dog fået ryddet op nede i bunden, bla fået fjernet "Powered by Wordpress" osv jeg ikke syntes der var vildt lækkert.

"Disse HTML koder og attributter er tilladte: XXXX" er ikke lykkes mig at finde stedet hvor det slettes, så ledes der stadig efter + arbejdet på en "Om siden" jeg kan være bekendt at vise frem ....

Pt er jeg rimelig tilfreds med siden til at det er mit første forsøg - Kan godt ske det er et færdigt theme, men for en HELT uden erfaringer ligger der en pæn slat timer i at få tingene rettet til som man vil, finde plugins osv.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)