Hej Havde egentlig planlagt at vente lidt med denne tråd, men har bestemt mig for at jeg lige så godt kan begynde at få gode råd samt feedback lidt tidligere i processen i håb om at kunne få flere ting med. Har ALDRIG lavet noget hjemmeside tidligere, så endte med at vælge Wordpress + købe jeg theme jeg syntes så godt ud. Den såkaldte support der skulle følge med var dog mildest talt ikke til stede, da jeg kom til problemer med skallering af nogle billeder. Det punkt opgav jeg selv, og Martin fra MS Robotics (Har bruger herinde) har siddet og ændret det at få det til at lykkes bedst muligt, og er rigtig godt tilfreds med det resultat han har fået lavet til mig - Rigtig go hjælp jeg har fået her Siden er egentlig lavet hovedsageligt for at få noget praktisk erfaring på hjemmeside området, så det er en lære proces for mig. Men her er linket til min side: (Foto-kamera.dk ligger siden på, men syntes ikke navnet var godt nok efter jeg var gået igang)
Har haft kontaktet adskillige firmaer som fx Canon, Sigma, Nikon osv for at sikre mig tilladelse til at bruge deres billeder + få sendt presse materiale. Derudover er jeg også igang med at skrive til en del større nyheds sider om samarbejde osv. Der er et par ting jeg ved der skal rettes, fx: - Den menu i højre side med "Popular, recent osv". Denne skal selvfølgelig oversættes til dansk, men pt har jeg ganske enkelt ikke kunne få det til at lykkes. - Har også en "Readers Comments" der skal oversættes, har bare ikke fundet punktet hvor det gøres endnu. - Der vil komme en "Om siden" samt en "kategori forklaring" øverst hvor jeg har kontakt, men pt er jeg ikke tilfreds med dem, så de er ikke online endnu. - Et par små detaljer, logo skal placeres lidt bedre ... Men tror ikke jeg vil skrive mere i dette indlæg, folk skal ikke nå at blive trætte af tekst :-) - Retter ikke noget det næste stykke tid, så folk kan se siden som den er .... Takker på forhånd /Mvh Henrik Kristensen |
Hej Henrik
Det se godt ud og London live er et godt valg til dit projekt
vedr oversættelse kan du evt prøve med codestyle
det er rimeligt nemt