Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god iværksætter bog

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer
Som skrevet leder jeg efter en god iværksætter bog. En gid iværksætter bog er en hvor der bliver skrevet om hvordan manden bag fik succes, hvordan han startede det, og en masse tips og tricks. Den SKAL være på dansk.
Idag ledte jeg efter "Iværksætter til jeg dør" af Martin Thorborg, men den var ikke engang på Forlaget. Ved i om man så ikke kan købe den mere?
Men kan i anbefale en god dansk iværksætter bog?

Mvh
Mathias
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 18:06
En god iværksætterbog (udover Thorborgs ;-)) : Kick-Ass af Jesper Buch.

Jespers bog er fantastisk, og man bliver bidt af den fra starten. Den kan varmt anbefales herfra!

Bogen kan forresten købes her: http://www.saxo.com/dk/kick-ass_jesper-buch_haeftet_9788771088205

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 18:48

Jeg vil give Kasper ret. Jesper Buch, manden bag Kick-ass bogen og kæmpesuccessen Just-eat, er en yderst spændende dansk iværksætter. Er selv i gang med bogen, og kan anbefale den. Jeg skriver i meget nær fremtid en gennemarbejdet anmeldelse af bogen :)

.

Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan se du kan låne Kick-Ass på biblioteket, hvis det har interesse :) Samt massere af andre gode iværksætterbøger.

Jeg har også lige læst et uddrags af Toke Kruses 'Den geniale iværksætter'. Der er vist meget fokus på det økonomiske, men også en masse andre lækre ting.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 21:52

Thorborgs bog kan du evt. bestille hjem til dit lokale bibliotek, ellers er den måske at finde på pensum.dk

Iværksætter til jeg dør på bibliotek.dk

Jeg synes også Gigamanden af Finn Helmer er en super bog, ja faktisk en af de bedste iværksætterberetninger jeg nogensinde har læst selvom den ikke indeholder mange tips og tricks, så fortæller den alligevel lidt, og er samtidigt en super historie om en iværksætter der startede tidligt i lille format, og voksede sig kæmpestor.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:04
Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 15:46
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 15:51

Mathias Dahl Nielsen:
Men kan i anbefale en god dansk iværksætter bog?

Hvis en dag du kmmer ud over den danske iværksætter bog kan jeg kun anbefale "Midas Touch" med Donald Trump og Robert Kiyosaki.

Den kunne jeg godt li... Big Smile

Mn det kommer an på hvilken slags iværksætter du er og hva du skal lave. Vi er knap 6 mio. mennesker i danmark så i mit tilfælde er det for lidt at tjene på. Jeg vil være globalt...

Held og lykke med det.

Med Venlig Hilsen

Eric . Christiansen

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 16:03

Kan anbefale Kick ass af jesper buch, fra kælder til milliardær. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)