Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af fysisk børnetøjs butik i Nordsjælland. Hertil ny opstartet webshop.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg åbnet en børnetøjs butik i Nordsjælland for 8 mdr. siden og har også tilkoblet en webshop til for 2 mdr. siden. Jeg går nu med tanken som at enten skal lukke eller sælge pga. personlige/ familie problemer.

Jeg har 3 mdr. opsigelse på lejemålet. Men tænker om jeg skal opsige det, men sætte det tilsalg i de 3 mdr. Og så aftale med udlejer, at hvis der kommer en køber kan de fortsætte kontrakten!

Er der nogen der har erfaring her inden med salg af butik. Kan det bedre betale sig at kører ophørs udsalg?

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 16:47

Er du nogle konkurrenter i din by, som måske kunne være interesseret i dit varelager?

Du har måske andet inventar der også skal afhændes? 

Ligger der en butik i nabo byen hvor en af de andre butikker vil overtage måske? 

Hvordan performer forretningen? tjener du penge i din fysiske butik, er den noget værd for en anden ?

Kan du træde ind som alm. lønnet ansat hvis butikken skal køre videre?  

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 16:48

Hejsa - jeg er ved at sætte de sidste fingeraftryk på en nordsjællands Netavis. Den er helt nystartet, så jeg vil da anbefale dig at tage kontakt med Jens, under kontaktformularen.

Der vil sikkert være større chancer for måske at sælge din butik - eller finde en der er interesseret i at overtage den på den ene eller anden måde - lokalt.

Tá et kig på: http://helsingornetavis.dk/

Tilmeldt 13. Feb 11
Skrevet kl. 17:08

Jeg er den eneste børnetøjs butik i byen. Jeg er bare usikker på, at hvis jeg begynder at tale for meget om det i omegen, så vil der gå sladder og dermed dårligt ry for butikken og det vil jeg jo blive ked af!

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 13:50

Så skal du hænge noget op som fortæller du søger en ihærdig partner til din butik, så kunne interesserede følge med, måske er det butikkens nabo som fakisk kunne have den interesse?

/ Kasper

Tilmeldt 13. Feb 11
Skrevet kl. 21:55

Tak Kasper Smile Den vinkel havde jeg ikke tænkt på!

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 23:29

det er selvfølgelig vigtigt at med en partner fortæller du åbent hvorfor, hvilken personlig grund som gør du må trappe ned eller andet?

Jeg har et par børnetøjs forretninger som kunder ( vi leverer kasseapparater) men de ligger stortset alle i jylland, ellers kunne nogen måske være interesseret i at overtag din og re-brande med et navn og derved kunne drage fordel af kæde. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)