Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville du vælge?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer.

Skal til Chicago i september måned på noget business tam-tam.. og så er mit "store" dilemma..

1) Spar 1.200,- kr. på billetten og flyv over London med SAS og med Virgin Atlantic til Chicago.... rejsetid + transittid 13 timer

2) SAS direkte og så 9 timer

Jeg hælder MEST til 1) - mest fordi jeg er SÅ træt af SAS og deres gamle fly, dårlig mad og begrænset underholdning OG så samtidig skulle betale 1.200,- kr. mere.. Hvad ville du vælge???

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Altså jeg er Nordjyde, så havde da nok sparet de 1200 kr Big Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 20:36
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

OKAY...?

Men hvad pokker har det med at være nordjyde, jyde, svensker eller noget som helst andet??

Forstår ikke at folk der bor i Jylland altid tror at de er mere nærige, sparsommelig eller hvad det nu er der gør at jyder har en tendens til altid at fremhæve Jylland, som verdens navle (hvilket det så iøvrigt ikke er).. :-)

Men tak for input, som matcher det jeg nok helst selv vil - udover de 1.200,- kr. så er det at flyve med Virgin Atlantic ihvertfald noget jeg har til gode.. og de skulle efter sigende være gode!

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra København K
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 155
Fra  Clovermetrics Skrevet kl. 20:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den billige løsning, helt bestemt!

1.200kr er rigtig mange penge (evt. til lommepenge?) og en stor besparelse, tag den og smil, køb noget kønt til konen/kæresten i transit i London :)

/bjarke 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)