Hej Amino. Vi har i forbindelse med opstart af www.actionudstyr.dk prøvet os frem med at lave noget SEO på siden selv. Men da vi ikke er eksperter er det svært at se hvor man skal starte og hvad man helt præcist skal gå igang med først. Derfor spørger jeg her inde, for at høre hvad en SEO analyse vil koste af vores webshop. Det behøver ikke være en analyse der gået fuldstændig i dybden, det vi mangler er et sted vi skal starte, så vi selv kan prøve at få lavet det vi kan finde ud af. Er der nogen der kan give et forslag til hvad det ville koste at få gennemgået vores side, og finde ud af hvad det er der er vigtigt at få lavet først. Lad mig endelig høre fra jer. Med Venlig Hilsen Actionudstyr.dk |
I kan få udarbejdet SEO rapporter hos de fleste der beskæftiger sig med SEO. Priserne er meget forskellige men starter typisk ved et par tusind kroner + moms.
Jeg vil gerne starte med at give jer et godt tilbud såfremt du smider mig en pm med detaljer om hvor dybdegående en rapport i ønsker :-)
Mvh.