Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig søgemaskine tjek

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Actionudstyr.dk Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Vi har i forbindelse med opstart af www.actionudstyr.dk prøvet os frem med at lave noget SEO på siden selv. Men da vi ikke er eksperter er det svært at se hvor man skal starte og hvad man helt præcist skal gå igang med først.

Derfor spørger jeg her inde, for at høre hvad en SEO analyse vil koste af vores webshop.

Det behøver ikke være en analyse der gået fuldstændig i dybden, det vi mangler er et sted vi skal starte, så vi selv kan prøve at få lavet det vi kan finde ud af.

Er der nogen der kan give et forslag til hvad det ville koste at få gennemgået vores side, og finde ud af hvad det er der er vigtigt at få lavet først.

Lad mig endelig høre fra jer.

Med Venlig Hilsen

Actionudstyr.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 21:03

I kan få udarbejdet SEO rapporter hos de fleste der beskæftiger sig med SEO. Priserne er meget forskellige men starter typisk ved et par tusind kroner + moms.

Jeg vil gerne starte med at give jer et godt tilbud såfremt du smider mig en pm med detaljer om hvor dybdegående en rapport i ønsker :-) 

Mvh.

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:18

Det her giver et første indtryk af hvad du/I kan gøre

http://www.seorch.
eu/seo-check/www-actionudstyr-dk-2013-07-14-09-35-79.html

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 25. Jun 13
Fra  Actionudstyr.dk Skrevet kl. 21:38

Hej jan,

Kan man stole på de her sider, eller slynger de bare noget ud ? :)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:45

de ting passer meget godt

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:47

Hvis du får lavet en rapport et sted må du gerne komme med opdatering om hvor du fik det gjort samt evt pris (Måske over PM) ....

Tror nemlig selv jeg kommer til at stå samme sted inden længe ...

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 25. Jun 13
Fra  Actionudstyr.dk Skrevet kl. 23:12

Tak for det Jan, der er da lidt at starte fra så :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:12

Jan Deleuran:
Det her giver et første indtryk af hvad du/I kan gøre

http://www.seorch.eu/seo-check/www-actionudstyr-dk-2013-07-14-09-35-79.html
Interessant for en SEO-novice.

At mine/vore sider og shops overhovedet ranker, er lidt af et mirakel, da der aldrig er foretaget een eneste aktiv handling for at søgemaskineoptimere. Manglende viden og manglende tid, men der kommer helt andre boller på grøden ved lancering af nye shops inden længe og så skal der møfles. Spændende at se hvad det kan føre til.

Lidt forfængelig og ærekær er man jo (vel?) og jeg er lidt nysgerrig for at vide hvad det betyder, at danacord.dk  ranker som nr. 5 på Google (uden angivelse af de to keywords). Det skal jeg vel ikke lade mig forblænde af, går jeg ud fra? Google har indexeret 2.980 sider og der er 406 backlinks (Number of all backlinks) og 115 backlinks from different domains to the main domain, hvad disse to tal så ellers dækker over. Disse backlinks hjælper naturligvis, uanset om der er gjort andet eller ej.

Domænet er ca. 15 år gammelt, så har man tålmodighed, sker tingene helt af sig selv Skype-Giggle

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 12:08

Man kan desværre ikke sende dig en PM Henrik. Gider du smide en besked? Har et godt tilbud til dig ;-) 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:13

Simon Kragh:

Man kan desværre ikke sende dig en PM Henrik. Gider du smide en besked? Har et godt tilbud til dig ;-) 

Kan man ikke sende mig PM ? - Har da ellers modtaget og sendt nogle så sent som tidligere idag Tongue Tied ... Prøver lige at smide dig en så, 2 min.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)