Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjproducent i Østeuropa?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Er der nogen, som kender en god tøjproducent i Østeuropa? Eventuelt en dansk agent som har kontakt til østeuropæiske tekstilvirksomheder. Jeg har et firma, som sælger dametøj, primært tynde strikvarer, jerseyskjorter, -kjoler og lignende.

Hilsen Elvina. 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 20:34
Hej Elvina,  Skal det absolut være øst Europa? Jeg sidder som tekstil agent på Mauritius og arbejder med flere danske tekstil designere og brands. Mauritius tekstil produktion er høj kvalitet samt med gode muligheder for mindre volumen. Den primære kunde gruppe er ”upper class brands” på internationalt niveau. Pris niveauet er ikke Kina, men med importtold toldfrihed til Europa udligner dette sig.  Dine varegrupper lyder til at passe fint ind i vores range af frabrikker, saa kunne Mauritius have din interesse kontakt mig og vi kan tale lidt mere i detaljer.  Med venlig hilsen,Mikkel Westh Skandic Distribution Ltd. Mauritius Freeport CompanyPhone: +230 727 2012Skype: mikkel.v.westh.Email: mikkel@intnet.muwww.skandic-distribution.com

http://www.mwcreation.net

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 20:38

Hej Elvina,

Skal det absolut være øst Europa?

Jeg sidder som tekstil agent på Mauritius og arbejder med flere danske tekstil designere og brands. Mauritius tekstil produktion er høj kvalitet samt med gode muligheder for mindre volumen. Den primære kunde gruppe er ”upper class brands” på internationalt niveau. Pris niveauet er ikke Kina, men med importtold toldfrihed til Europa udligner dette sig.

Dine varegrupper lyder til at passe fint ind i vores range af frabrikker, så kunne Mauritius have din interesse kontakt mig og vi kan tale lidt mere i detaljer.

Med venlig hilsen,

Mikkel Westh

Skandic Distribution Ltd.

Mauritius Freeport Company

Phone: +230 727 2012

Email: mikkel@intnet.mu

www.skandic-distribution.com

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)