Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget sælger du på årsbasis?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg prøver at lave et overslag på mit fremtidige salg fra en webshop.

Med produkter mellem 299 og 799. Hvor mange kan man forvente at sælge på årsbasis?

Det er nogle produkter der i forvejen er godt salg i.

Hvor mange enheder i den prisklasse sælger I om året?

Jeg skal beregne et minimums salgs antal af enheder, for at finde ud af om det er en god forretning eller ej. Er 10000 urealistisk?

Jeg har en leverandør, som tager sig af indpakning og forsendelse til kunden.

Vh Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:24

Jens Andersen:
Er 10000 urealistisk?

Enheder eller kroner ?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 12:29

Enheder er i denne sammenhæng hvert enkelt produkt.

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er jo næsten umuligt at svare på uden at kende markedet.

Det svarer til ca. 1 ordre på 500 i timen, døgnet rundt, hver eneste dag året igennem.

Umiddelbart lyder det af rigtig meget - men igen - næsten håbløst at gætte på, uden at vide mere.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:17
Det er helt umuligt at svare på. Vi ved jo ikke hvor mange besøgende du har, hvor stor konkurrencen er, hvor du ligger rent prismæssigt i forhold til konkurrenterne og alle de faktorer der ellers spiller ind.

10.000 er dog en hel del, men med den rette markedsføring og prissætning kan det sikkert sagtens lade sig gøre. Men det bliver sandsynligvis hverken let eller billigt :)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 13:55

Vel ikke så overraskende melder jeg mig i koret som alle de andre, det er fuldstædigt totalt umuligt at sige :-)

Men hvis du får svaret, kan du så ikke fortælle mig hvad min nye ide vil komme til at sælge?
- Der er prislejerne ca. det samme nemlig.. 

Ej, spøg til side!

Altså med så umuligt et spørgsmål som du byder ind med her, vil jeg alligevel svare meget enkelt.
- Nej det kan du ikke!
Ikke i år i hvert fald, heller ikke næste år, eller året efter.
MEDMINDRE dit koncept og vare er helt unik, men siden du ved at der er godt salg i det allerede nu, så er det jo nok ikke så unikt. :-) 

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:52

Tak for alle svarene.
Ok det er svært når jeg ikke kan sige mere om produktet end jeg har gjort.

Jeg regnede med at skulle sælge 5000-10000 enkelte produkter indenfor 3 måneder, da det kræves i forhold til den foreslåede forretnings model.

Det bliver svært kan jeg godt se, men jeg er optimistisk, så det skal nok gå.

Jeg skriver herinde hvordan det gik, efter jeg har lancerer produktet og konceptet og har solgt alle enhederne ;-)

Vh Jens Andersen.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:57

Jeg tror at det er et spørgsmål om hvor meget du investerer i projektet. Med et stort markedsføringsbudget, de rigtige forbindelser, masser af hårdt arbejde etc. tror jeg godt at det kan lade sig gøre.

Men er markedsføringsbudgettet stramt, vil det nok blive en udfordring.

Mvh Carsten

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:59

Ok Carsten

Tak for det. Det skulle der gerne være andre med indover, så jeg håber på det bedste.

Vh Jens

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 06:49
Jens Andersen:

Tak for alle svarene.
Ok det er svært når jeg ikke kan sige mere om produktet end jeg har gjort.

Jeg regnede med at skulle sælge 5000-10000 enkelte produkter indenfor 3 måneder, da det kræves i forhold til den foreslåede forretnings model.

Det bliver svært kan jeg godt se, men jeg er optimistisk, så det skal nok gå.

Jeg skriver herinde hvordan det gik, efter jeg har lancerer produktet og konceptet og har solgt alle enhederne ;-)

Vh Jens Andersen.

Det er altid godt at være optimistisk, men man skal også være realistisk. Og at sælge 5.000 enheder på 3 måneder i en nystartet shop, kræver mere end bare optimisme, der skal også knokles ubeskriveligt meget, og afsættes et ret stort beløb til markedsføring :o)

Bare ved 5.000 skal du sælge 55 stk. pr. dag, allerede fra dag 1. Eller mere end 2 ordrer i timen døgnet rundt i 90 dage.

Hvis vi går ud fra at din shop konverterer rigtigt flot med 4%, skal du have noget der ligner 1.400 besøgende til disse produkter, hver dag i 90 dage fra dag 1.

Så der skal lægges en ret vild plan for at dette skal lykkedes, men intet er jo umuligt.

Du skal i hvert fald have held og lykke med det. Jeg er spændt på at høre hvordan det kommer til at gå :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)