Hej Amino. |
Jens Andersen:Er 10000 urealistisk?
Enheder eller kroner ?
Hej Amino. |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Enheder eller kroner ? |
Enheder er i denne sammenhæng hvert enkelt produkt. |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Det er jo næsten umuligt at svare på uden at kende markedet. Det svarer til ca. 1 ordre på 500 i timen, døgnet rundt, hver eneste dag året igennem. Umiddelbart lyder det af rigtig meget - men igen - næsten håbløst at gætte på, uden at vide mere. |
10.000 er dog en hel del, men med den rette markedsføring og prissætning kan det sikkert sagtens lade sig gøre. Men det bliver sandsynligvis hverken let eller billigt :) |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Vel ikke så overraskende melder jeg mig i koret som alle de andre, det er fuldstædigt totalt umuligt at sige :-) Men hvis du får svaret, kan du så ikke fortælle mig hvad min nye ide vil komme til at sælge? Ej, spøg til side! Altså med så umuligt et spørgsmål som du byder ind med her, vil jeg alligevel svare meget enkelt. |
Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk
Tak for alle svarene. |
Jeg tror at det er et spørgsmål om hvor meget du investerer i projektet. Med et stort markedsføringsbudget, de rigtige forbindelser, masser af hårdt arbejde etc. tror jeg godt at det kan lade sig gøre. |
Ok Carsten |
Det er altid godt at være optimistisk, men man skal også være realistisk. Og at sælge 5.000 enheder på 3 måneder i en nystartet shop, kræver mere end bare optimisme, der skal også knokles ubeskriveligt meget, og afsættes et ret stort beløb til markedsføring :o) Bare ved 5.000 skal du sælge 55 stk. pr. dag, allerede fra dag 1. Eller mere end 2 ordrer i timen døgnet rundt i 90 dage. Hvis vi går ud fra at din shop konverterer rigtigt flot med 4%, skal du have noget der ligner 1.400 besøgende til disse produkter, hver dag i 90 dage fra dag 1. Så der skal lægges en ret vild plan for at dette skal lykkedes, men intet er jo umuligt. Du skal i hvert fald have held og lykke med det. Jeg er spændt på at høre hvordan det kommer til at gå :o) |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk