Typisk tager det jo 24 timer fra indsendelse af nyt sitemap til indeksering og derefter lidt tid før resultatet kommer online i SERP.
Men det ved du da godt ? (du følger jo ihærdigt med omkring seo) Er det fordi du plejer at opleve hurtigere indeksering på dit website?
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Prøv at vent et par dage, og se om der sker noget, og ellers så prøv at benytte dig af googles "indeksér nu" funktion, som du også kan finde på ovenstående link.
På din amino profil, hvis du ikke allerede har gjort det.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Må sige det undre mig lidt, at du linker internt med "gulvbehandlinger" til din kontakt side ?
Jonas Jørgensen:
En ny version af et seo plugin
Jeg har p.t. netop ikke ny version. det er det jeg ikke tør opdatere til. men den gamle version der hidtil har virket har jeg kunnet bruge til formålet, men måske nu er sat ud af kraft grundet ny version ?
Er det ikke meget naturligt at man linker til kontakt - indkøbskurv m.m. ?
Er det ikke meget naturligt at man linker til kontakt - indkøbskurv m.m. ?
Jow jow da, men med linket indikerer du jo indirekte, at der står noget om gulvbehandlinger på din kontaktside.
Din interne linkstruktur kommer til at se lidt mystisk ud, hvis du benytter forskellige søgeord til at linke over på kontaktsiden hver gang.
Den nye version er formentlig (kender ikke det plugin du benytter) bare en udbygget version. Det er jo ikke sådan at et plugin i sig selv har nogen synderlig effekt, først når det benyttes til f.eks at skrive titler og meta. Det er kun et hjælpeværktøj der gør det hele lidt lettere, end at redigerer med din editor selv.
Hej Ib. Du kan pinge RSS feed fra din WordPress side. Der findes en lang liste over RSS sites, som hjælper til en hurtigere indeksering. Normalt er det kun inlæg, som pinger RSS feed. Men der findes flere plugins, som gør sider RSS pingbare. :-) Ja, og så findes der jo flere kendte offentlige forums, som med et link hjælper yderligere med hurtig indeksering. Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn