Hej. |
Prøv at tage kontakt til Mark, han ejer proteinsalg.dk og kan findes under samme navn herinde :o)
Mvh
Prøv at tage kontakt til Mark, han ejer proteinsalg.dk og kan findes under samme navn herinde :o) Mvh |
CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil.
Vi er en af de største sælgere af proteinpulver i danmark direkte til forbrugerne så vil lige give mit besyv med - Lige for tiden er prisen og avancen på proteinpulver (især whey protein) meget presset da råvarepriserne er steget væsentligt mere end forbrugerpriserne, der er mangel på whey protein på verdensmarkedet samtidig med at der efterhånden er en del webshops, så du skal være forberedt på et meget lille dækningsbidrag og prøve at tjene pengene på andre produkter end protein og bars. Vi sælger for tiden desværre ikke til forhandlere, men arbejder på en løsning som gerne skulle blive klar ved udgangen af året. |
Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr
Skriv til salg@proteinsalg.dk :-) |
www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.
Tak vil lige få skrevet en mail til dig :) |
Hvis du vil sælge fødevare(kosttilskud) Så skal du registreres som en fødevarevirksomhed :-) |
www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.
Goddag Kontakt mig via tlf 60126642 eller mail lgc89@live.dk, Jeg er importør at noget af det bedste protein du kan få fat i, plus sunde og lækre protein bars. www.AminOmega.dk |