Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges til pop up box

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ville høre om der er en programmør som har tid til at hjælpe mig lidt videre med min opgave. er desværre gået lidt i stå med hjemmeside og kan ikke se hvordan jeg skal kunne komme videre 

Mvh Kigger

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 23:50
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er problemet ?? :)

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:04

En programmør i hvilket sprog?

Hvad skal du have lavet?

Vh Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 00:50

Hvis du skriver mere præcist, hvad du skal have hjælp til, er der større chance for, at du får flere henvendelser. Alternativt kan du bruge søgefunktionen på Amino Freelancer og lede den vej efter en programmør.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 00:57

ja det er rigtigt nok og har også prøvet men svært og få kontakt til nogen den vej. igen synes jeg men har skam ikke travlt med det der skal laves

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 01:10

Men HVAD er det der skal laves?
Det har du stadig ikke skrevet noget om?

Der kan godt være at du ikke har travlt med at får der lavet, men det er trods alt stadig dig, der har oprettet tråden.

Lad os nu vide hvad det er du skal have hjælp til, så vi kan hjælpe og så de svar du får ikke er spørgsmål.

Ellers bliver denne tråd bare endnu en tråd, der spilder folks tid...

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 01:19

nej slet ikke har skrevet i privat til dig :D men jo kan da godt sige hvad jeg skal ha lavet. det er en pop op box med to knapper hvor der står ja og nej det er til beskeder. det vil sige når der der bliver sendt en besked af sted og modtageren får den poppe den op med den boks også står der du har modtaget en privat. besked fra også kan man trykke ja for at se beskeden eller nej også bliver den afvist :d

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)