Ville høre om der er en programmør som har tid til at hjælpe mig lidt videre med min opgave. er desværre gået lidt i stå med hjemmeside og kan ikke se hvordan jeg skal kunne komme videre Mvh Kigger |
Hvad er problemet ?? :)
Ville høre om der er en programmør som har tid til at hjælpe mig lidt videre med min opgave. er desværre gået lidt i stå med hjemmeside og kan ikke se hvordan jeg skal kunne komme videre Mvh Kigger |
Hvad er problemet ?? :) |
Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/
En programmør i hvilket sprog? |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Hvis du skriver mere præcist, hvad du skal have hjælp til, er der større chance for, at du får flere henvendelser. Alternativt kan du bruge søgefunktionen på Amino Freelancer og lede den vej efter en programmør. Med venlig hilsen Simon Mark Nielsen |
ja det er rigtigt nok og har også prøvet men svært og få kontakt til nogen den vej. igen synes jeg men har skam ikke travlt med det der skal laves |
Men HVAD er det der skal laves? |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
nej slet ikke har skrevet i privat til dig :D men jo kan da godt sige hvad jeg skal ha lavet. det er en pop op box med to knapper hvor der står ja og nej det er til beskeder. det vil sige når der der bliver sendt en besked af sted og modtageren får den poppe den op med den boks også står der du har modtaget en privat. besked fra også kan man trykke ja for at se beskeden eller nej også bliver den afvist :d |