Hen over de sidste par weekenden har vi gjort klar på min fars gamle lager og kontor i industri kvarteret i Nyk.F . |
Kunne være fristende :) bor kun 2-300 meter fra industrikvateret i Nyk.F :)
Hen over de sidste par weekenden har vi gjort klar på min fars gamle lager og kontor i industri kvarteret i Nyk.F . |
Kunne være fristende :) bor kun 2-300 meter fra industrikvateret i Nyk.F :) |
Er fra Langø, lidt ude for Nakskov, og dette kunne da godt være interessant! :) |
vh. Daniel Poulsen
DPCreations |
Det er jo helt perfekt Morten :) I skal i hvert fald begge være velkommen til at komme og se på faciliteterne. Jeg er på kontoret igen mandag morgen - adressen er Viborgvej 15 ( overfor det gamle Darol , som sæbefabrikken nu har købt ) . Der er nok plads til 2-3 iværksættere udover mig selv . I må gerne ringe inden i dukker op, så jeg er sikker på at være på kontoret. Tak for jeres interesse. Mvh Steffen Maarup Stensgaard Cleanways Danmark Aps
Tlf : 50559694 |
Betaler man bare ved indgang? |
vh. Daniel Poulsen
DPCreations |
Betaling skal vi nok finde ud af. Om du vil betale månedlig, ugelig , eller dagligt for den sags skyld - så er det helt fint med mig! |
Og internetforbindelse? :) |
vh. Daniel Poulsen
DPCreations |
Der er pt kun 5 eller 10mbit fra TDC . Hvilket personligt har været nok til mit behov . Men der ligger fiber kabler , så opgraderer selvfølgelig til dette - hvis vi bliver flere på kontoret . |
Cool. Jeg er frisk. Finder lige et par huller i kalenderen :) |
vh. Daniel Poulsen
DPCreations |