Er du dygtig til at skrive og har interesse for fitness, sundhed og træning? Hvis du kan svare ja til dette, er det måske dig jeg søger. Jeg lancerer snart en blog/nyhedssite, der omhandler fitness, sundhed og træning. Da jeg har job ved siden af, driver én webshop og har nogle andre projekter, har jeg ikke tiden til det selv. Dine opgaver vil i første omgang være at brainstorme emner, skrive artikler, udfylde titler og meta-beskrivelser, finde billeder til artikler og lægge dem online. Der kan også forekomme andre opgaver. Det kunne være at skrive nyhedsbrev, e-bog, gæsteindlæg, svare tilbage på kommentarer eller holde Facebook-siden opdateret. Du bliver betalt efter dine kvalifikationer, og vi finder sammen ud af, hvordan der betales. Jeg forestiller mig, at du er i gang med en uddannelse eller driver en freelance virksomhed, hvor du gerne vil tjene nogle ekstra penge. Du har interesse for fitness, sundhed og træning. Du er dygtig til at stave og sætte kommaer, og du ved, hvordan man strukturerer en god og læsevenlig artikel. Du bliver naturligvis oplært i, hvordan du udfylder titler, meta-beskrivelser, finder billeder og lægger artiklerne online i WordPress. Til at starte med skal du skrive ca. 4-8 artikler/måneden, men arbejdsopgaverne kan vokse i takt med, at jeg skal bruge flere artikler, eller der kommer nye opgaver, som beskrevet længere oppe. Bemærk: Det er ikke billige seo-artikler, jeg er interesseret i, men velskrevne artikler, som er skrevet til brugeren. Har det interesse? Så send en e-mail til jan (@) janelmar . dk, hvor du beskriver dig selv, og hvorfor du bør få jobbet. Send også gerne nogle referencer. |
Kontakt salg@proteinsalg.dk:)