Hej Sidder og vil godt snart smide min nyheds side i luften, men hvis det viser sig at mine problemer ikke er så nemme at fixe, kunne jeg godt bruge lidt bud på en helt ny side, for at vurdere om det vil være nemmere. Det skal være en nyheds side hvor man skal kunne give en kommentar - Forum, shop eller lign er pt slet ikke aktuelt. Nyhederne vil blive skrevet ud fra mange kilder, hvilket betyder billeder i mange formater samt størrelser, og her har jeg nemlig problemer pt, med at de ikke vises korrekt. Jeg har købt dette "London Live" tema, der er helt i min smag, og passer super godt til emnet: Der har jeg dog problemer med de mange forskellige formater af billeder på forsiden .... Så mener du at du lige kender et theme du kan sætte op der helt fjerner mit problem kunne jeg godt tænke mig lidt bud, eller måske du bare kan arbejde ud fra "London Live" og sætte det lækkert op. Har domæne + webhotel hos Unoeuro. Har jeg glemt noget så gerne smid en PM eller spørg mig - Vil meget gerne kunne vurdere om det er nemmere at lade en anden starte helt fra bunden, kontra at få nogle til at fixe mine nuværende problemer. Mvh Henrik |
Hejsa,
Jeg laver det køreklar til dig for 999,-.
Skriv en pm, så ordner jeg det på 1 dag eller 2.
mvh
Cenk