Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på Wordpress nyhedside - Har evt tema

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Sidder og vil godt snart smide min nyheds side i luften, men hvis det viser sig at mine problemer ikke er så nemme at fixe, kunne jeg godt bruge lidt bud på en helt ny side, for at vurdere om det vil være nemmere.

Det skal være en nyheds side hvor man skal kunne give en kommentar - Forum, shop eller lign er pt slet ikke aktuelt.

Nyhederne vil blive skrevet ud fra mange kilder, hvilket betyder billeder i mange formater samt størrelser, og her har jeg nemlig problemer pt, med at de ikke vises korrekt.

Jeg har købt dette "London Live" tema, der er helt i min smag, og passer super godt til emnet:

http://themeforest.net/item/london-live-3-in-1-news-magazine-and-blog/154462?WT.ac=search_item&WT.seg_1=search_item&WT.z_author=Skyali

Der har jeg dog problemer med de mange forskellige formater af billeder på forsiden ....

Så mener du at du lige kender et theme du kan sætte op der helt fjerner mit problem kunne jeg godt tænke mig lidt bud, eller måske du bare kan arbejde ud fra "London Live" og sætte det lækkert op.

Har domæne + webhotel hos Unoeuro.

Har jeg glemt noget så gerne smid en PM eller spørg mig - Vil meget gerne kunne vurdere om det er nemmere at lade en anden starte helt fra bunden, kontra at få nogle til at fixe mine nuværende problemer.

Mvh Henrik

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 200
Fra  Trendkey.dk Skrevet kl. 22:26

Hejsa,

Jeg laver det køreklar til dig for 999,-.

Skriv en pm, så ordner jeg det på 1 dag eller 2.

mvh

Cenk

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 22:35

Smider dig lige en PM om 2 min ...

Fra Taastrup
Tilmeldt 27. Mar 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:35

Hej,

Jeg vil super gerne hjælpe dig. Du må meget gerne skrive en PM med nærmere detaljer om problemet og eventuelt login info til din side, så ser jeg se på det med det samme.

Vil gøre det for 800 kr., såfremt jeg kan løse dit problem i dit nuværende theme, eller eventuelt anbefale dig et andet theme helt gratis, såfremt jeg ikke kan løse problemet.

Ser frem til at høre fra dig,

Nicky

Vil du gerne forbedre konverteringsraten på din webshop? Så besøg http://nickyjohn.dk/ og få en grundig gennemgang af din webshop.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:38

Hej, Fonne!

Jeg mener bestemt du skal lade mig ordne din side. Jeg har selv haft en nyhedsside med designet ''London Live'' og kender det ud og ind. Derudover er jeg også ganske ferm med WordPress, og har sat utallige af installationer og designs op.

Kontakt mig, lad mig høre lidt mere om hvad du har tænkt dig, og så skal jeg nok finde en ganske billig pris til dig! :-).

Mvh,
Casper Jensen. 

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 22:40

Både Happyface samt Casper i har begge fået en PM ...

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 22:47

Hvis du stadig ikke har fundet den rette kan vi jo evt. tage en snak og se om vi ikke kan få løst dine problemer lidt nemt og billigt :) Du kan kontakte mig igennem http://codex-design.dk/kontakt/ eller via Pm. 

Fra Taastrup
Tilmeldt 27. Mar 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:54

Hej,

Har sendt dig et svar.

Vil du gerne forbedre konverteringsraten på din webshop? Så besøg http://nickyjohn.dk/ og få en grundig gennemgang af din webshop.

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 23:08

#Jesper - codex-design.dk - Du har fået en PM :-)

Indtil videre siger jeg tusind tak for alle svarene, har lige et par ting der skal ordnes i huset, men skal nok prøve få svaret folk hurtigst muligt over PM ....

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)